Bullshit/övrigt

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Var inne på den privata delen och la upp lite info jag fick i brevlådan ang lelleveckan så jag tänkte bara skicka ett HEJ till alla.

Jag har inte varit så aktiv alls på senaste tiden pga att mitt liv är i knasigt just nu...

men jag lever och väntar på att åka hoj med er alla snart !
Ni som skall ut imorgon önskar jag att ni skålar för mig oxå :)

ses snart .........
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Var inne på den privata delen och la upp lite info jag fick i brevlådan ang lelleveckan så jag tänkte bara skicka ett HEJ till alla.

Jag har inte varit så aktiv alls på senaste tiden pga att mitt liv är i knasigt just nu...

men jag lever och väntar på att åka hoj med er alla snart !
Ni som skall ut imorgon önskar jag att ni skålar för mig oxå :)

ses snart .........

Skönt att höra att du lever iaf, och efter snöfall kommer det sol o torra,varma vägar :)
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
En annan ligger på KS med nyopererat nyckelben. Det sista som var kvar att göra efter kraschen. Nu tänkte jag hålla mig hel i kroppen resten av livet, för jag är djävulskt trött på att ligga på sjukhus o ha ont:huvet
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
En annan ligger på KS med nyopererat nyckelben. Det sista som var kvar att göra efter kraschen. Nu tänkte jag hålla mig hel i kroppen resten av livet, för jag är djävulskt trött på att ligga på sjukhus o ha ont:huvet

Ska jag komma och vara din alldeles egna Florence Nightingale? :nurse:tuttar
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Tikki det är bara erkänna..

Du vill så gärna bli fistad av Florence....

Men det är väl så, ni sjuksköterskor har väl en del "svarta" gemensamma fantasier....
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Så jävla skön!

det där är Group X, de har några sköna låtar också!

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oaGjegzMm3o&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oaGjegzMm3o&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID] :banana
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
klippning????

Så jävla skön!

[YOUTUBE-ID]m1TnzCiUSI0[/YOUTUBE-ID]

tjejens lill kille behöver fixa håret nått du kan göra på onsdag kväll lr nått??? du kanske kan ta på dej biltemas plastpåse o köra ut med hojen till salem*Ler* e iaf närmare än till benny!!! hihihih
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hej pojkar!!

Länge sedan jag hälsa på er nu, länge sedan jag var på Sh överhuvudtaget. Hur många är ni i er klubb nu?

Vi kommer att ha party i sommar (aug) & biljetter har släppts nu, begränsat antal platser. Skulle iaf vara skoj om ni var med. Knas & snälla Rickard var med i somras på vår fest, som då var impulsiv & väldigt oplanerad, ändå hade vi liveband, bjöd på hamburgare, bål & körde fem-kamp mm. Denna gång kommer kalaset att kosta hela 100 kr & Defueld kommer att lira, inte bara akustiskt som sist.

Kolla deras hemsida www.defueld.se & få ett smakprov på http://www.youtube.com/watch?v=vthfcu3lpJ0

Enjoy =)

P.S pm.a för mer info & sprid inte detta utanför er klubb. Vi vill inte ha oanmälda in på festen.

///Ullis
 

Bifogat

  • annons.JPG
    annons.JPG
    38.8 KB · Visningar: 67
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Hej pojkar!!

Länge sedan jag hälsa på er nu, länge sedan jag var på Sh överhuvudtaget. Hur många är ni i er klubb nu?

Vi kommer att ha party i sommar (aug) & biljetter har släppts nu, begränsat antal platser. Skulle iaf vara skoj om ni var med. Knas & snälla Rickard var med i somras på vår fest, som då var impulsiv & väldigt oplanerad, ändå hade vi liveband, bjöd på hamburgare, bål & körde fem-kamp mm. Denna gång kommer kalaset att kosta hela 100 kr & Defueld kommer att lira, inte bara akustiskt som sist.

Kolla deras hemsida www.defueld.se & få ett smakprov på http://www.youtube.com/watch?v=vthfcu3lpJ0

Enjoy =)

P.S pm.a för mer info & sprid inte detta utanför er klubb. Vi vill inte ha oanmälda in på festen.

///Ullis

Heppåre, eftersom folk i klubben ligger i lite vinterdvala så får väl jag ta på mig o svara..

Vet inte riktigt hur många vi är nu, kom in två nya under 2009, o några valde att hoppa av, så jag tror att vi ligger på en 15,16 eller 17 eller nåt..

Fest tror jag nog att de flesta vill gå på, och eftersom Knas är partygeneralen i klubben o var på er fest förra året, så får han samordna sommarens deltagande o samla ihop oss när det är dags:)
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
AAAAArrhhgg

Nu börjar jag bli sne på vädret, visst brukar jag älska vintern, men nu börjar det fan bli för mycket snö:huvet:huvet:huvet

Har inte tänkt på det innan, men det måste ju regna nåt enormt på vårkanten för att all samlad snö ska försvinna.

Snö, snö, snö överallt, bilen insnöad varannan dag o skrapa rutor på morgonen, o folk parkerar som idioter överallt pga snön :huvet:huvet

Fan våren känns långt borta just nu :huvet:huvet
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
AAAAArrhhgg

Nu börjar jag bli sne på vädret, visst brukar jag älska vintern, men nu börjar det fan bli för mycket snö:huvet:huvet:huvet

Har inte tänkt på det innan, men det måste ju regna nåt enormt på vårkanten för att all samlad snö ska försvinna.

Snö, snö, snö överallt, bilen insnöad varannan dag o skrapa rutor på morgonen, o folk parkerar som idioter överallt pga snön :huvet:huvet

Fan våren känns långt borta just nu :huvet:huvet

åk hem eller håll käft!
det brukar jag få höra i alla fall :p
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Heppåre, eftersom folk i klubben ligger i lite vinterdvala så får väl jag ta på mig o svara..

Vet inte riktigt hur många vi är nu, kom in två nya under 2009, o några valde att hoppa av, så jag tror att vi ligger på en 15,16 eller 17 eller nåt..

Fest tror jag nog att de flesta vill gå på, och eftersom Knas är partygeneralen i klubben o var på er fest förra året, så får han samordna sommarens deltagande o samla ihop oss när det är dags:)

Snackade med lekledaren igår & han skulle kolla upp lite efter Mexico.

Vem vet, vi kanske ses allihopa :)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top