Bullshit/övrigt

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
är ute efter ett par nya stövlar, eller ja ett par betydligt bättre än de sketna diadora-stövlar jag redan har. så jag tänkte bara kolla om någon har ett par relativt fina sportstövlar i stl 43-44 till salu?
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Shit va nice att köra premiär turen idag, lite svårt att åka på slangen för allt grus o skit som ville fastna på däcket men de gick :D

Tröjan gjorde susen många hejarop :tummenupp

Lite ensamt på donken men jag såg två andra hojar ute.

Fy fan va bra Ziddan, tröjan e klockren!
Nu blev jag ju inte lite sugen på en repa.....
 

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Shit va nice att köra premiär turen idag, lite svårt att åka på slangen för allt grus o skit som ville fastna på däcket men de gick :D

Tröjan gjorde susen många hejarop :tummenupp

Lite ensamt på donken men jag såg två andra hojar ute.

satan va fräck! :Bugar var hittar man dom tröjorna? :) dunken.se?
 

Mick

CashMoneyBrotherhood
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stortorp
Hoj
Suzuki Gsxr 750, Husaberg Fe 450 och en Ciao
är ute efter ett par nya stövlar, eller ja ett par betydligt bättre än de sketna diadora-stövlar jag redan har. så jag tänkte bara kolla om någon har ett par relativt fina sportstövlar i stl 43-44 till salu?

Har ett par Svarta Alpinestars SMX som du kan få köpa.
PMa om du inte hittat nåt annat

/M
 

GGFG

Full fart framåt!
Gick med
11 Jan 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!

Kul !

Håll utkik i tråden så kommer vi snart att dra igång lite körningar när borstgubben har varit framme på våra gator och torg :D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!

trevligt! du är välkommen :) kommer bli en riktigt rolig säsong.

Kul !

Håll utkik i tråden så kommer vi snart att dra igång lite körningar när borstgubben har varit framme på våra gator och torg :D

vart hittar man borstgubbens eller dennas chefs nr/mail? så kan vi bomba dem så de skyndar på lite
 
Last edited:

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!

Snart hämtar vi hem hojen!!! :tummenupp:banana
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Hallå där SFSMC!
Jag är lite sugen på att hojja med er vid tillfälle. Var med på eran fest på kinakrogen i Älvsjö för 2 år sen efter mc-mässan, jag var där med X3M. Ni var ett kul gäng och jag skulle gärna träffa er igen! Hade ingen hoj förra året så det blev ju inte så lätt att hänga på. Nu är jag tillbaka och mer sugen än någonsin! Hoppas det finns en plats i ledet!

Så det blev en street3:a till slut, riktigt kul!
Jajjemen, håll utkik i tråden på körningar.

O upp med en bild på nya pärlan när du får hem den
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Kollade vädret för morgondagen, såg ju inte så kul ut direkt Snö och regn. :kulspruta :tomten
Får nog vänta och hoppas på bättre väder tills nästa vecka! :huvet

Vadå?! Jag har ju röjt i garaget så du ska få plats! :huvet
Har jag städat i onödan!?:huvet
 

GGFG

Full fart framåt!
Gick med
11 Jan 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple
Eftersom jag har världens bästa tjej som drar tidigare från jobbet så kan jag hämta hojjen idag istället!!! Bara ett par timmar kvar tills jag sitter på sadeln med vinden i pannan!!!:hojsmilie
 

GGFG

Full fart framåt!
Gick med
11 Jan 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple
Så det blev en street3:a till slut, riktigt kul!
Jajjemen, håll utkik i tråden på körningar.

O upp med en bild på nya pärlan när du får hem den

Jomenvisst! Var och provkörde och sedan var man ju fast! Vilken jäkla hoj!!! Ska ta med mig kameran nästa gång jag ska träffa min sköna och försöka få till några bra bilder!
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top