Bullshit/övrigt

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11

Vad hittar du allt skit??
Svårt att få dagarna att gå?? :tungan:D

Dricker ni aldrig sprit i den här jefla klubben, LR? Vore kul & snacka skit och hångla lite med er "original" som man lärt känna (ni börjar ju bli så många nu :D ).

Ha ha,, självklart..
Fast de räcker väl med att du träffar 3 av oss..

Mig kan du dricka sprit med!
Skåne kan du snacka skit med!
Zid kan du hångla med!
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Nån som är intresserad av att beställa en go pro HD Hero camera?

Tänkte beställa en, inte jätte bråttom. Men frakten blir hälften så dyr.

Som det ser ut nu kan man få den för ca. 2158kr st om man beställer 2st

Denna hd kamera går på 3850kr i sverige
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Nån som är intresserad av att beställa en go pro HD Hero camera?

Tänkte beställa en, inte jätte bråttom. Men frakten blir hälften så dyr.

Som det ser ut nu kan man få den för ca. 2158kr st om man beställer 2st

Denna hd kamera går på 3850kr i sverige

Jag o Benny tänkte ju beställa en, men vi tänkte beställa snart, då vi vill filma när vi ska köra på is (som vissa andra bangade ur på).
Så ska vi beställa?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag o Benny tänkte ju beställa en, men vi tänkte beställa snart, då vi vill filma när vi ska köra på is (som vissa andra bangade ur på).
Så ska vi beställa?

Vart ska ni beställa ifrån?

Haha vi ska inte börja snacka om bangare :p

Kan se om jag kan förhandla ett bra om vi köper fler om ni är intresserade.
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
Nån som är intresserad av att beställa en go pro HD Hero camera?

Tänkte beställa en, inte jätte bråttom. Men frakten blir hälften så dyr.

Som det ser ut nu kan man få den för ca. 2158kr st om man beställer 2st

Denna hd kamera går på 3850kr i sverige

vad fan e HD kamra??? harley davidson kamra lr?? låter ju kul förstår att skåne är intresserad!!!
//Knas
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
vad fan e HD kamra??? harley davidson kamra lr?? låter ju kul förstår att skåne är intresserad!!!
//Knas

hahaha knas is back och är knasigare än någonsin.

När man snackar om HD i kamera sammanhang menar man high-definition kamera.
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Idag väldigt tidigt, så där tidigt att man inte riktigt vaknat och det mest går på rutin hände något ytterst märkligt.. Som vanligt gick bilen på autopilot på 222an i en sisådär 130 140 blås upptäckt till min fasa att den kändes lite trött och orkeslös, ungefär som när man sprungit från framsidan till kortsidan av huset, hjärtat rusar och benen känns som överkokt spagetti. Jaja tänkte jag,möjligen en smärre formsvacka. det va då det hände det där märkliga.. rätt va det va SMALL det som en blixt från klar himmel.. mina trummhinnor upfattade varenda motor del som min vevstake och vevaxel slagit sönder och som åkte flipperspel mellan min bils mage och den kalla hårda asfalten. Ett kilometer långt spår av olja rinnandes likt blod från ett knäckt näsben prydde nu den vintervackra 222an. anmärkningsvärt ändå att när bilen slutade rulla märkte jag att motorn forfarande gick, inte bra, men den gick så jag tänkte ä va fan ska den dö ska den dö ordentligt,sagt och gjort växlade jag ner och gav full gas!. Vid orminge orkade den inte längre och hostade en sista gång och fick en stund senare åka bärgningsbil tillbaka till ön.. min ö :)
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Idag väldigt tidigt, så där tidigt att man inte riktigt vaknat och det mest går på rutin hände något ytterst märkligt.. Som vanligt gick bilen på autopilot på 222an i en sisådär 130 140 blås upptäckt till min fasa att den kändes lite trött och orkeslös, ungefär som när man sprungit från framsidan till kortsidan av huset, hjärtat rusar och benen känns som överkokt spagetti. Jaja tänkte jag,möjligen en smärre formsvacka. det va då det hände det där märkliga.. rätt va det va SMALL det som en blixt från klar himmel.. mina trummhinnor upfattade varenda motor del som min vevstake och vevaxel slagit sönder och som åkte flipperspel mellan min bils mage och den kalla hårda asfalten. Ett kilometer långt spår av olja rinnandes likt blod från ett knäckt näsben prydde nu den vintervackra 222an. anmärkningsvärt ändå att när bilen slutade rulla märkte jag att motorn forfarande gick, inte bra, men den gick så jag tänkte ä va fan ska den dö ska den dö ordentligt,sagt och gjort växlade jag ner och gav full gas!. Vid orminge orkade den inte längre och hostade en sista gång och fick en stund senare åka bärgningsbil tillbaka till ön.. min ö :)

Tja, så går det ju när man inte sotar ur grejerna, blir övertryck i flärpnipplarna.
Riktigt bra story kex, gillade framförallt den sista biten, ska den dö så ska den dö.

Nä fan syrt som fan när saker går sönder. Vilken av kärrorna va det som gav upp?
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
kinky caben firma räsern så det går på garantin.. men är ju utan bil :(
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
kinky caben firma räsern så det går på garantin.. men är ju utan bil :(

Du får tjöpa en gammal rally ascona o leka med nu :tummenupp

Det snöade ju en del igår o vi va ute i tyresö o rev en gammal garderobsvägg. Plogbilarna hängde inte riktigt med o att skotta va ju mer eller mindre lönlöst för det snöade igen DirEcKT. På hemvägen, i en helt igen snöad bil, mötte jag vad som såg ut att va en hojlampa i ett backkrön. med 2 dec snö på vägen tänkte jag att det måste va rätt tufft att ratta hoj. Men det va ingen hoj, det va en snöskoter som va ute o lekte på vägarna, helvete va kul det såg ut.
Efter någon kilomenter kom vi fram till något mer plogade vägar o naturligtvis va den en dåre som skulle plöja genom en plogvall med förlite fart så bilen fastnade. Stannade o hjälpte till att putta men det va ju kört. Fram med spaden o började gräva, då kommer en annan glad spelare o gör precis samma sak. så det blev att gräva fram två bilar. Vad i helvete är det för fel på folk, ge sig ut i en snöstorm som ska ge 2 dec snö utan nått att gräva med!!!???
Fick förövrigt hjälpa en bil till på väg in mot stan, där va det ett riksmongo som kördeförbi o skrek på mig att där kan man för fan inte stanna, ska sägas att det var fri sikt o gott om plats. Typiskt en sån jävel som aldrig skulle stanna o hjälpa någon utom sig själv, en sån skulle det va underbart att placera en knytnäve i ansiktet på.

Sådär då har jag fått gnälla av mig lite.

Men jag e glad, de e ju kul med snö :banana
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top