Bullshit/övrigt

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Blivande etta på alla listor!! :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

haha eller hur? även dansbandslistan! ;)

grymt PAT:yoparty:banana
nya bombabulten låten:tummenupp

ja fan, med den i lurarna lär man väl ta bulten 20% snabbare! :tummenupp

Körde bulten idag med bilen, gick väl i hela massiva 50km/h i snöyran...
Hade förmodligen fel låt i stereon :D

ska ställa in så du kan ladda ner låten på myspace, då kan du bränna bil på bulten med den på högsta volym! haha... :näsblod
 
Last edited:

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
tänkte att ni biatchez ska få höra ett skämtprojekt jag och två polare fick en idé om på fyllan och har sedan snickrat ihop, med betoning på skämt och parodi! drak-och-riddar-fantasypowermetal på högsta nivå! hemskt äcklig musik men ack så roligt! och för att få er att rent panikslaget backa från datorn ännu mer så ska jag även erkänna att det är jag som sjunger med lite hjälp på övertonsharmonierna från polarn. och ja jag har mina kulor kvar och nej jag är inte homosexuell, min tjej är tjej, så vitt jag vet.

Enjoy! ;)

http://www.myspace.com/dragonfail

Collers PAT!
Visst blev det lite enformigt med kastratobiten men lite ballt ändå på nått sätt.
Klart helloween tema, melodiöst o så, jag gillade den :banana (men så e jag ju jävligt ghey också)

men du PAT, vad är ert "normala" grupp namn?
 
Last edited:

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Collers PAT!
Visst blev det lite enformigt med kastratobiten men lite ballt ändå på nått sätt.
Klart helloween tema, melodiöst o så, jag gillade den :banana (men så e jag ju jävligt ghey också)

men du PAT, vad är ert "normala" grupp namn?

ja men det är också lite tanken, inte många sådana här seriösa band sjunger sådär konstant, men det valde vi/jag att göra bara för att överdriva ännu mer med klichéer.

lirar inte i något annat band för tillfället men det är på G, ligger lite på is nu då jag ska opereras. men det "hårda" bandet jag startade, spelade och turnérade med förr (som jag nämnde på Rosenhill) heter Afgrund: http://www.myspace.com/avgrund Dock inget band att digga, medlemmarna är riktiga as. haha...
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
ja men det är också lite tanken, inte många sådana här seriösa band sjunger sådär konstant, men det valde vi/jag att göra bara för att överdriva ännu mer med klichéer.

jupp o det blev kul grej. Fast det e nästa lite för bra producerat, nog inte alla som tänker att de e en ploj, vilket gör det ennu roligare :)

lirar inte i något annat band för tillfället men det är på G, ligger lite på is nu då jag ska opereras. men det "hårda" bandet jag startade, spelade och turnérade med förr (som jag nämnde på Rosenhill) heter Afgrund: http://www.myspace.com/avgrund Dock inget band att digga, medlemmarna är riktiga as. haha...

fy för satan, vilka stenhårda jävlar
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
jupp o det blev kul grej. Fast det e nästa lite för bra producerat, nog inte alla som tänker att de e en ploj, vilket gör det ennu roligare :)

fy för satan, vilka stenhårda jävlar

ja jag vet men va fan, ska man medveten producera något dåligt? det bara blev så, jag menar vi kan ju lira liksom. haha...

ja afgrund går undan! som det ska! dom är dock inte stenhårda jävlar, snarare mesar. haha..
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Dricker ni aldrig sprit i den här jefla klubben, LR? Vore kul & snacka skit och hångla lite med er "original" som man lärt känna (ni börjar ju bli så många nu :D ).
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
jag tycker också det festas för lite! och jag hade oturen att missa förra hålligånget!
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
De är väl ingen av oss som kan dricka sprit heller?

Hade inte förväntat mig nå mer heller :lol
Men tänkte ni kunde ju joina mig fram till 22 eller så, sen är det väl nån som måste hem & putsa fälgarna eller så :gnissla
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Dricker ni aldrig sprit i den här jefla klubben, LR? Vore kul & snacka skit och hångla lite med er "original" som man lärt känna (ni börjar ju bli så många nu :D ).

Jag är känd för att kunna svinga en bägare eller två :D
 
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Dricker ni aldrig sprit i den här jefla klubben, LR? Vore kul & snacka skit och hångla lite med er "original" som man lärt känna (ni börjar ju bli så många nu :D ).

Klart vi dricker sprit!! Men du har ju gått o blivit ett sån där banåkningsfucko nu, o ni umgås väl inte med oss vanliga gatåkare :krama
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Hade inte förväntat mig nå mer heller :lol
Men tänkte ni kunde ju joina mig fram till 22 eller så, sen är det väl nån som måste hem & putsa fälgarna eller så :gnissla

Ja för fan, vi får ta en riktig rotblöta snart!
Hrumm, vem var det som va SH:s största putspojke egentligen :)?
 

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Rönninge
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Hörde jag en skåååål? nån som ska ut på stan å härja ikväll? slå en pling isånna fall kan man ju mötas upp å supa i sann sfs anda :D
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top