Bullshit/övrigt

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Haha.. kom in en grupp på lunch haket i fredágs, och så ser jag 2 snubbar med reflexväst... tänkte för mig själv. WTF fan jag känner ju igen den ena...

Då är det snygg ZIDDO som ska ha bakis pizza på heron city..

Kul å se dig mannen!!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Haha.. kom in en grupp på lunch haket i fredágs, och så ser jag 2 snubbar med reflexväst... tänkte för mig själv. WTF fan jag känner ju igen den ena...

Då är det snygg ZIDDO som ska ha bakis pizza på heron city..

Kul å se dig mannen!!

hahaha så han har gått från sfs till reflex mc?
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Haha.. kom in en grupp på lunch haket i fredágs, och så ser jag 2 snubbar med reflexväst... tänkte för mig själv. WTF fan jag känner ju igen den ena...

Då är det snygg ZIDDO som ska ha bakis pizza på heron city..

Kul å se dig mannen!!

hahaha så han har gått från sfs till reflex mc?

han byter när han tar rullatorn istället för hojen ;)
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Eftersom alla skriver så jävla mycket här i trådarna nuförtiden, så kör vi ett litet bump :hoppa:hoppa

Nåja, det stundar jul o alla har väl fullt upp med sitt, o det lär väl vara så tills helgerna är förbi..

Jag o Mr Thörn tänkte beställa lite från http://www.chainreactioncycles.com/

Så om nån vill beställa därifrån, finns faktiskt riktigt bra priser på allt från buffar till mössor till kepsar till skydd etc etc. Så dra mig ett pm i så fall, vi kommer antagligen beställa nån gång efter jul..
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Haha.. kom in en grupp på lunch haket i fredágs, och så ser jag 2 snubbar med reflexväst... tänkte för mig själv. WTF fan jag känner ju igen den ena...

Då är det snygg ZIDDO som ska ha bakis pizza på heron city..

Kul å se dig mannen!!

he he he Jo lite måste man ju göra för att liva upp vardagen :D
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Eftersom alla skriver så jävla mycket här i trådarna nuförtiden, så kör vi ett litet bump :hoppa:hoppa

Nåja, det stundar jul o alla har väl fullt upp med sitt, o det lär väl vara så tills helgerna är förbi..

Jag o Mr Thörn tänkte beställa lite från http://www.chainreactioncycles.com/

Så om nån vill beställa därifrån, finns faktiskt riktigt bra priser på allt från buffar till mössor till kepsar till skydd etc etc. Så dra mig ett pm i så fall, vi kommer antagligen beställa nån gång efter jul..

Lite sugen på deras bromsbänk, men har inte bestämt mig
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31098
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
tänkte att ni biatchez ska få höra ett skämtprojekt jag och två polare fick en idé om på fyllan och har sedan snickrat ihop, med betoning på skämt och parodi! drak-och-riddar-fantasypowermetal på högsta nivå! hemskt äcklig musik men ack så roligt! och för att få er att rent panikslaget backa från datorn ännu mer så ska jag även erkänna att det är jag som sjunger med lite hjälp på övertonsharmonierna från polarn. och ja jag har mina kulor kvar och nej jag är inte homosexuell, min tjej är tjej, så vitt jag vet.

Enjoy! ;)

http://www.myspace.com/dragonfail
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
tänkte att ni biatchez ska få höra ett skämtprojekt jag och två polare fick en idé om på fyllan och har sedan snickrat ihop, med betoning på skämt och parodi! drak-och-riddar-fantasypowermetal på högsta nivå! hemskt äcklig musik men ack så roligt! och för att få er att rent panikslaget backa från datorn ännu mer så ska jag även erkänna att det är jag som sjunger med lite hjälp på övertonsharmonierna från polarn. och ja jag har mina kulor kvar och nej jag är inte homosexuell, min tjej är tjej, så vitt jag vet.

Enjoy! ;)

http://www.myspace.com/dragonfail

HaHa,, musiken va ju i 80-tals helloween tema..

Sången vette fan vad jag ska säga om.. men jag skratta iaf..
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
HaHa,, musiken va ju i 80-tals helloween tema..

Sången vette fan vad jag ska säga om.. men jag skratta iaf..

sången är ju det som mest visar att det är ploj, man kan ju knappast ta det seriöst liksom! ;) Man ska nog mest skratta åt det så du är fullt normal farbror thörn! :tummenupp
 

Croc

Medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
GSR 750
tänkte att ni biatchez ska få höra ett skämtprojekt jag och två polare fick en idé om på fyllan och har sedan snickrat ihop, med betoning på skämt och parodi! drak-och-riddar-fantasypowermetal på högsta nivå! hemskt äcklig musik men ack så roligt! och för att få er att rent panikslaget backa från datorn ännu mer så ska jag även erkänna att det är jag som sjunger med lite hjälp på övertonsharmonierna från polarn. och ja jag har mina kulor kvar och nej jag är inte homosexuell, min tjej är tjej, så vitt jag vet.

Enjoy! ;)

http://www.myspace.com/dragonfail


Blivande etta på alla listor!! :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
tänkte att ni biatchez ska få höra ett skämtprojekt jag och två polare fick en idé om på fyllan och har sedan snickrat ihop, med betoning på skämt och parodi! drak-och-riddar-fantasypowermetal på högsta nivå! hemskt äcklig musik men ack så roligt! och för att få er att rent panikslaget backa från datorn ännu mer så ska jag även erkänna att det är jag som sjunger med lite hjälp på övertonsharmonierna från polarn. och ja jag har mina kulor kvar och nej jag är inte homosexuell, min tjej är tjej, så vitt jag vet.

Enjoy! ;)

http://www.myspace.com/dragonfail

grymt PAT:yoparty:banana
nya bombabulten låten:tummenupp
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Körde bulten idag med bilen, gick väl i hela massiva 50km/h i snöyran...
Hade förmodligen fel låt i stereon :D
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top