Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Den är bara så mysig på nåt sätt.
Lägereldsmaterial.

ha ha... ok...


när de stannade bilen så var det inte XXXXXX som de ville punktmarkera..utan en annan i bilen .. XXXXXX var ju bar en stor bonus:tummenupp

föraren kände ena poliseb sen barnsben... när han sa XXXXXX namn till snuten så sa han: aha.... e det den "tårtan" som åker hoj:D

XXXXXX kallas numera för tårtan:tummenupp
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
ha ha... ok...

kolla upp polisinspektör Anders åkeson. och micke lundquist

när de stannade bilen så var det inte XXXXXX som de ville punktmarkera..utan en annan i bilen .. XXXXXX var ju bar en stor bonus:tummenupp

föraren kände ena poliseb sen barnsben... när han sa XXXXXX namn till snuten så sa han: aha.... e det den "tårtan" som åker hoj:D

XXXXXX kallas numera för tårtan:tummenupp

INGA poliser har nånsin varit barn, där gjorde du bort dig.
Nu kommer absolut ingen nånsin tro dig mer.
 

PBV302

Längtar ut till banan
Gick med
23 Apr 2004
Ort
Stockholm
Hoj
R6 -05
Kommentar från en polis aspirant

Jag är polis aspirant i Stockholms län än så länge.

Ingen vet ju varför killen smet...Kan ju ha varit efterlyst för vad som helst???
Cykeln oskattad, oförsäkrad...???
Eller en vanlig kille som är duktig på köra cykel fort helt enkelt och gillar att retas polisen.

Polisen måste ta hänsyn till mycket vid efterföljande, hastigheten, trafik intensiteten, hur viktigt är det att man får stopp på personen man jagar, vilka brott personen är misstänkt för.

Själv tycker jag det är idiotiskt köra fort på vägarna,
(kan ju finnas undantag- motorväg inga andra trafikanter ute),
för man är ju jävligt oskyddad på mc...
Har själv kört omkull på landsväg, därför har jag börjat köra bana istället!
Får kör hur fort du vill där!!!
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Jiises.. kul läsning på jobbet.. skratta så ja blev tårögd av denna totala mytomani..
vet inte vad ja ska börja med att skriva... än mindre att sluta med.. allt överträffar ju sig självt...

om den där filmen finns och kort blir inscannade så ska ja åka moppe resten av livet!

kommer väl nån film från -94 på youtube me nån snubbe som drar snuten me en gammal offroad..

fortsätt skriv crash.. detta är riktigt underhållande ;D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Jiises.. kul läsning på jobbet.. skratta så ja blev tårögd av denna totala mytomani..
vet inte vad ja ska börja med att skriva... än mindre att sluta med.. allt överträffar ju sig självt...

om den där filmen finns och kort blir inscannade så ska ja åka moppe resten av livet!

kommer väl nån film från -94 på youtube me nån snubbe som drar snuten me en gammal offroad..

fortsätt skriv crash.. detta är riktigt underhållande ;D

Vad menar du??? Är denna story fejk? :( :gråta Jag som precis har sålt filmrättighterna till Warner Brothers. Johnny Depp skulle spela huvudrollen eftersom han är van vid att göra MYTeri-filmer.:näsblod
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Jag är polis aspirant i Stockholms län än så länge.

Ingen vet ju varför killen smet...Kan ju ha varit efterlyst för vad som helst???
Cykeln oskattad, oförsäkrad...???
Eller en vanlig kille som är duktig på köra cykel fort helt enkelt och gillar att retas polisen.

Polisen måste ta hänsyn till mycket vid efterföljande, hastigheten, trafik intensiteten, hur viktigt är det att man får stopp på personen man jagar, vilka brott personen är misstänkt för.

Själv tycker jag det är idiotiskt köra fort på vägarna,
(kan ju finnas undantag- motorväg inga andra trafikanter ute),
för man är ju jävligt oskyddad på mc...
Har själv kört omkull på landsväg, därför har jag börjat köra bana istället!
Får kör hur fort du vill där!!!


pratar du om jakten som XXXXXX e misstänkt för nu??

bana lockar sa XXXXXX ...
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Jiises.. kul läsning på jobbet.. skratta så ja blev tårögd av denna totala mytomani..
vet inte vad ja ska börja med att skriva... än mindre att sluta med.. allt överträffar ju sig självt...

om den där filmen finns och kort blir inscannade så ska ja åka moppe resten av livet!

kommer väl nån film från -94 på youtube me nån snubbe som drar snuten me en gammal offroad..

fortsätt skriv crash.. detta är riktigt underhållande ;D

nix...kommer en film på en kille som drar snuten i sala centrum på en gixxer 1000 -03

goda recensioner me...krimchefen: jag mycket har man sett... det var fan det värre...rör ju sig om mm mellan bilarna...

Reviderad länk....den första bidde lite fel....

som allt du gör då:tummenupp
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Citat:
Inskickat av Crash rider Läs Inlägg
ha ha... ok...



när de stannade bilen så var det inte XXXXXX som de ville punktmarkera..utan en annan i bilen .. XXXXXX var ju bar en stor bonus

föraren kände ena poliseb sen barnsben... när han sa XXXXXX namn till snuten så sa han: aha.... e det den "tårtan" som åker hoj

XXXXXX kallas numera för tårtan


Allt du skriver är totalt osammanhängande, men roligt som fan är det. :va :huvet

kan ju bero på att du blandar inläggen själv stolle:tummenupp
 
Last edited:

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Ort
örebro
Hoj
cbr1000RR - 06
Sorglig aru det är du verkligen. Har aldrig sagt att jag tror på allt men du e too much. Tror du verkligen att snutarna är nå helgon.

Och Det finns folk som överlevt 40 knivhugg... så varför skulle man inte överleva 30 batongslag ?

Sorgliga jävlar

Men va fan lever du i för drömvärld!!! Har du kännt och klämt på en teleskopbatong som polisen använder i dagsläget??? Den är allt annat än mjuk kan jag lova dig. Skulle man få 30-40 slag i ryggen av en sådan så skulle man fan inte stå upp. Och tror du "snutjävlarna" skulle vara så jävla dumma att de så brutalt spöade skiten ur den där killen XXXX eller va fan han nu hette, inför 30 vittnen????????????? Vakna för fan:mad:
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
pratar du om jakten som XXXXXX e misstänkt för nu??

bana lockar sa XXXXXX ...

Kan du inte be XXXXXX komma in på SH o snacka lite själv?

Gruppen "Freestyle" skrev t.o.m. en låt om händelsen :tummenupp

[YOUTUBE-ID]2iQuWgM9mpU[/YOUTUBE-ID]



Var står det att det är dig jag syftar på. :va

Tycker att AndreasNo's agenthistoria har vissa luckor ... :gnissla

Va fan, tror du att jag ljuger eller?! Lämna bevis på det!
 
Last edited:

Serenity

The unusual kind
Gick med
2 Jun 2007
Ort
på en väldigt skön plats
Hoj
Se garage
Blev själv jagad i hela stan klockan tolv på natten förra veckan och med tanke på hur mycket resurser de la ner fattar jag inte hur de inte kan få tag i bankrånare och annat skabb i detta landet. Ni får tro vad ni vill men en mc-polis va mig upp i röven under hela färden, försökte preja mig också, 10-15 bilar försökte stoppa mig samt två civilare. é dé inte lite överdrivet för en fortkörare mitt på natten när trafiken é som glesast på motorvägen? :va
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Blev själv jagad i hela stan klockan tolv på natten förra veckan och med tanke på hur mycket resurser de la ner fattar jag inte hur de inte kan få tag i bankrånare och annat skabb i detta landet. Ni får tro vad ni vill men en mc-polis va mig upp i röven under hela färden, försökte preja mig också, 10-15 bilar försökte stoppa mig samt två civilare. é dé inte lite överdrivet för en fortkörare mitt på natten när trafiken é som glesast på motorvägen? :va

:rofl .....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top