Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
GSXR 1000 K8
inte om man har ställ och mestadels av slagen går mot vaden där de tar på stöveln..
Härligt att du själv tror på din påhittade historia, för jag gör det inte.

Finns inte en chans att han kommer undan med enbart blåmärken efter 20-30 slag med batong.

Eller nu ljög jag, det finns alltid chans för allting, men att det skulle ha gått till som du påstår i den här tråden är för mig lika sannolikt som att jag har tre ben.

Visst må jag vara välhängd, men ett tredje ben kan det inte klassas som...

@AK47; som sagt, att såna saker kan hända är ingen som sagt är omöjligt. Att det skulle vara så i detta faller är dock det ingen tror på, då det kommit mycket påståenden dock inget bevis.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
TEAM CRASH RIDER INFO:

kl.10 idag så greps XXXXXX och kördes till häktet i v-ås...

åtalspunkterna var bla hot mot tjänsteman + övergrepp i rättsak..

XXXXXX greps på stationen i sala då han blivit inbjuden på en fika av utredaren kring hans olycka....

fikan var ju dock bara skitsnack då de ville anhålla honom...

efter en diskution me 2 st poliser igår så vart XXXXXX inbjuden på fredsfika..

XXXXXX tyckte det verka skumt då det tog 40 min för utredaren att komma.....eller så ringde de back up...:D :D

XXXXXX kördes me patrullbil till v-ås station och förhör hölls.. därefter så anhölls XXXXXX i en äcklig cell ..... satt ett par timmar...sen så förhör igen...

kl.16:00 så kom XXXXXX ur "buren".......

tåget hem till en lya som blivit utsatt för en husrannsakan... dator mm togs...

misstankarna var pga att XXXXXX gick förbi på gatan igår då polisen ringde upp varann och sedan gick efter XXXXXX ...sen blev diskutionen som redan nämns....

XXXXXX ska på möte imorrn med 3 st poliser..2 av dem har anmält XXXXXX för ovan nämnda saker...

slutligen: XXXXXX tackar den kvinnliga krimmaren som höll i förhöret då hon var grymt trevlig och professionell (till skillnad från salapolisen) XXXXXX fick kaffe o kaka både på förhöret och i cellen:D :D

Känner du också XXXXX!? Är det rentav du som är YYYYYY? Och vem är Crashrider, ZZZZZZ? :va

Och vad tusan hade AndreasNo's hund med detta att göra, var det XXXXXX han käkade upp eller var det Birger Schlusk som är ZZZZZZ? Och finns gud (jag har inte sett honom på film, fast dom han är AndreasNO's hund så har jag åtminstone sett honom på bild)?
 

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Ort
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Och för er som inte förstod min subtila hint innan... Birger är ju XXXXXXX och Åsa är YYYYYYY.

Har jag berättat om när min svågers Kamratposten inte kom på utlovat datum och att han fick stryk av inte mindre än 173 civilklädda brevbärare när han helt snällt var inne på Posten för att reda ut misstaget?

Allt slutade iallafall med att han skickades med ett Sverigepaket till Danmark. Det var där den riktiga skandalen började! Hur fick de ett Sverigepaket dit???
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Till de som säger att man dör av 30 batongslag och de som säger att det är ofarligt: DET BEROR PÅ HUR HÅRT MAN SLÅR!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Rudis

A B
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sala, Sweden
Hoj
Yamaha R6 -99
TEAM CRASH RIDER INFO!!!'

XXXXXX lägenhet såg lite tilltuffsad ut då den gåtts igenom....

XXXXXX ser fram emot att ha mötet med poliserna som anmält honom på falska grunder...

ny crash rider maskin e redan införskaffad:tummenupp .....

teamet för -09 kommer vara mera sammansvetsat än förr...och större budget till sommaren som kommer:tummenupp

välkomstkommiten vid garaget på stationen i v-ås var stor:yoparty 20 man ca:
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Känner du också XXXXX!? Är det rentav du som är YYYYYY? Och vem är Crashrider, ZZZZZZ? :va

Och vad tusan hade AndreasNo's hund med detta att göra, var det XXXXXX han käkade upp eller var det Birger Schlusk som är ZZZZZZ? Och finns gud (jag har inte sett honom på film, fast dom han är AndreasNO's hund så har jag åtminstone sett honom på bild)?

vad folk och poliserna inte fattar...(poliser e ju inte folk) e ju att crash rider består av flera st killar 6-7 st... och 2 st tjejer....

flera har inlogget.... sen att det e en person som startat TEAM CR. och kanske har en viss central roll i det hela....

Ex. XXXXXX satt häktad ett visst datum...trots detta så skrevs det från denna signatur:va :va fast XXXXXX kanske hade dator och internet på häktet...:tummenupp

på förhöret så frågdes XXXXXX hurvida CR. hade nåt att göra med ett annat mcgäng...

jo visst... CR sporthojsintresse kanske inte platsar där... lite som när HASSAN ringer och vill vara med i nån klubb med sin kawazaki 125:a...:D :D

Till de som säger att man dör av 30 batongslag och de som säger att det är ofarligt: DET BEROR PÅ HUR HÅRT MAN SLÅR!!!!!!!!!!!!!!!!

och... var det träffar....och vad man har på sig..:tummenupp
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
vad folk och poliserna inte fattar...(poliser e ju inte folk) e ju att crash rider består av flera st killar 6-7 st... och 2 st tjejer....

flera har inlogget.... sen att det e en person som startat TEAM CR. och kanske har en viss central roll i det hela....

Ex. XXXXXX satt häktad ett visst datum...trots detta så skrevs det från denna signatur:va :va fast XXXXXX kanske hade dator och internet på häktet...:tummenupp

på förhöret så frågdes XXXXXX hurvida CR. hade nåt att göra med ett annat mcgäng...

jo visst... CR sporthojsintresse kanske inte platsar där... lite som när HASSAN ringer och vill vara med i nån klubb med sin kawazaki 125:a...:D :D



och... var det träffar....och vad man har på sig..:tummenupp


Fy fan vad outlaw ni (Du & dina persolighetsklyvningar) verkar vara!!!:yoparty :yoparty :yoparty
 

Kiina0

Professionell Lackvårdare
Gick med
15 Jul 2007
Ort
Helsingborg/Kvidinge
Hoj
R1 -01. Fas III. 140Nm.
Fastnade cykeln mellan tänderna? För det är väl en stor hund du har. Sån där MMA-hund

:rofl :yoparty :Bugar
popcorn.gif
 

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Ort
Timrå
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
sjuka jävla äckelsnutar...:va :va

en "kompis" till mig XXXXXX satt på sin hoj vid ett lunchställe i centrala sala 1 aug. kl14.00... tydligen hade en "liknade" hoj varit inblandad i tuffa jakter hela veckan...

när han sitter och samtalar med några vänner till honom så dyker det upp en patrullbil bakom honom....sedan efter 4-5 min. en till framför honom... sen kommer en civilsnut och knuffar omkull honom + hojen in i staketet.. samtidigt som patrullbilen framför honom ska blockera flyktvägen och kör rakt in i räcket fast XXXXXX + hojen ligger vält in i räcket..

hjälmen dras bakåt och stryper honom rejält..

Jobbig din kompis verkar vara, vem sitter kvar med hjälmen på och snackar så pass länge om man är på väg att äta lunch :va
 

Pizzabagarn

Guest
Näää XXXXXXXX är på språkresa i England och käkar muffins tillsammans med Drottning Elisabeth.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top