Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

amosohman

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Ort
Korpilombolo
Hoj
Suzuki Hayabusa
ärligt talat grabbar och tjejer... Är det bara jag som börjar bli vansinnigt trött på dessa "tuffa" outlaws som ska skryta om hur de bråkar och kör fort hela tiden. Om jag ska säga min åsikt så börjar det kännas rätt så uttjatat och framför allt väldigt pinsamt att vuxet folk sitter och skriver vad som helst här på forumet.

Ska man verkligen som + 20 år sitta och skriva snutjävlar, snufittor osv. Tyder inte det på en ganska ynklig mandom eller mindervärdeskomplex (dåligt självförtroende...)? Eller är jag ute och cyklar?

Vi har det samhälle vi har, och poliser är en del av det. Sluta göra narr av er själva och sitta och skriva sådant skit som ni gör. Själv kör jag för fort, men blir jag tagen så stannar jag direkt. Nu sitter säkert någon omogen fjant och tänker, "åh, vilken jävla ftönt som stannar för snutfittorna". Men det handlar inte om det, det handlar om att ta sitt ansvar. En sak som många inte är man nog att göra. Allt de tänker på är att rädda sitt eget skinn, det är de villiga att gå över lik för att göra. Jävligt ynkligt om du frågar mig. Skulle någon annan behöva hjälp kan du ge dig fan på att de inte skulle lyfta ett finger.

Om jag ska summera läget för den som inte fattat så lyder det så här:

Stannar du inte när en polisbil blinkar åt dig, eller en polisman vinkar in dig?
= du är en fjantig snorunge som behöver växa upp

Slår du folk på truten på stan? = du är en fjantig snorunge som behöverväxa upp

Tar du droger? = du är en fjantig snorunge, kom in i matchen

Hänger du med "tuffa" mc-gäng? = Väx upp för fan

Sensmoralen är alltså, följ de lagar och regler som är satta, majoriteten har bestämt dem och det är din sak att se till att du följer dem. Tusentals har dött för att majoriteten ska få sin vilja fram och det är förbannat respektlöst mot dem att inte foga sig därefter.

Det kan komma en dag då Sverige inte är lika fritt som det är nu och då demokratin är utdöd. Den dagen vill iaf jag inte känna att jag bidrog till att den försvann.

Som du märker är jag rätt trött på kriminella svin...
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra


det är nog du som svammlar, öppna ögonen o se istället hur sverige ser ut idag.
Demokrati? haha demokrati är bara ett ord som används flitigt här i Sverige men i själva verket är det bara en massa måsten man blir tvingad att göra. Ser i alla fall inte sverige som demokratisk, allt detta röstande o olika partier är bara en jävla teater. Mycket snack o liten verkstad.
 

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
GSXR 1000 K8
det är nog du som svammlar, öppna ögonen o se istället hur sverige ser ut idag.
Demokrati? haha demokrati är bara ett ord som används flitigt här i Sverige men i själva verket är det bara en massa måsten man blir tvingad att göra. Ser i alla fall inte sverige som demokratisk, allt detta röstande o olika partier är bara en jävla teater. Mycket snack o liten verkstad.
Men flytta till Nordkorea istället då om du är trött på demokratisk teater, tror du hade trivts bättre där faktiskt, köra fort på motorvägen medan de trevliga Nordkoreanska poliserna vinkar åt dig. Eller vänta, är det inte soldater istället för poliser där?

Sånt typiskt skitsnack från vanligtvis misslyckade personer som inte är vuxna nog att ta ansvar för sig själva och sin situation. Mycket lättare att bitcha och gnälla om hur Sverige inte är demokratiskt, hur äckliga politiker får massa lön (som skattebetalara betalat) för ett dåligt jobb och hur snutar är fascister när de "är ute efter" några trevliga hojåkare bara för att (sen att de åker i 140+ på bakhjulet titt som tätt är inget viktigt nu) istället för att ta sig i kragen och förbättra sin situation.

Är du en sån eller har jag fel om just dig?

Aja, GL i Nordkorea, håll hårt i tvålen dock.
 

Gabor

Guest
massa text...

Är du en sån eller har jag fel om just dig?

Aja, GL i Nordkorea, håll hårt i tvålen dock.

Du är på sh...:) ...här måste man alltid hävda sig, hur fel man än har...:rolleyes:

Jag håller med många här...trött på kriminella damp/adhd hojåkare som tror att de kan och får göra som de vill, oavsett om de blir tagna av polisen eller av att andra seriösa hojåkare oponerar sig.

Är själv med på andra forum, men mer ego än sporthojsåkare får man leta efter. De som kör GW eller de i Harleyklubbar varken ser man skriva eller höra specielt negativa saker om andra hojtyper, bara här det gnälls över andra typer av hojintresse. Tyder på trångsynthet och andra åkommor.
 

Pizzabagarn

Guest
Själv kör jag för fort, men blir jag tagen så stannar jag direkt.

Ta straffet som en man, haha, en av de mest tråkiga inläggen som ständigt skrivs på SH samtidigt som man berättar att man själv kör för fort ibland.

Ett hett tips är att ni ringer polisen och så får ni kanske pengarna tillbaka

Jag tycker vi skickar alla torrbollar till nordkorea istället och skickar med dem en väldigt hal tvål.

Edit: sabba inte den här tråden med ditt bajsnödiga uppfostrande sätt. Vi hade skitkul här innan du kom in i bilden. Starta en annan tråd....ooooh du helga människa :mad:

nu tror jag att du luras misstämkta brottslingar har väl reseförbud:va

I princip har de det men Elisabeth lider lite av en variant på stockholmssyndromet och umgås gärna med kriminella människor.
Jag har faktiskt haft en dubbelmacka med Elisabeth och prinsessan madeleine.
Elisabeth var ovanligt tight för sin ålder samtidigt som madeleine var uppkörd som södra länken.

Engelskor är iofs lite mer pryda än stekarbrudar från Stockholm.
Funderar på att ringa kungen och få pengarna tillbaka :tummenupp
 
Last edited:

Gabor

Guest
Ta straffet som en man, haha

Jag har faktiskt haft en ""dubbelmacka"" med Elisabeth och prinsessan Madeleine.
Elisabeth var ovanligt tight för sin ålder samtidigt som Madeleine var uppkörd som södra länken.

Engelskor är iofs lite mer pryda än stekarbrudar från Stockholm.
Funderar på att ringa kungen och få pengarna tillbaka :tummenupp

Det heter väl dubbelpizza, Disco ? :D Du är för övrigt buksvåger med Erol " Eddie Merduza.Det var när M. körade på låten " fruntimmer ska en ha å *nulla* med.
 

Pizzabagarn

Guest
Kvinnor di är madrasser med höl i....eller slicka en f***a, det är jättegött
Musik när den är som bäst, jag tror iofs att Meduza var en hårt hållen man :D
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
det är nog du som svammlar, öppna ögonen o se istället hur sverige ser ut idag.
Demokrati? haha demokrati är bara ett ord som används flitigt här i Sverige men i själva verket är det bara en massa måsten man blir tvingad att göra. Ser i alla fall inte sverige som demokratisk, allt detta röstande o olika partier är bara en jävla teater. Mycket snack o liten verkstad.


Kan du inte förklara exakt vad som är problemet här i Sverige och varför vi inte har demokrati? Vad är det som hindrar dig från att starta ett eget parti och driva dom frågorna som du tycker är viktiga?
Exakt vad är demokrati om det nu inte är det vi har i Sverige?

Jag säger inte att allt är perfekt i Sverige men folk här fattar inte hur sjukt lyckligt lottade vi är. Hela världen verkar tycka detta utom svenskarna själva. (ja jag reser mycket i jobbet).
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
4455normal_Internet-SeriousBusiness.jpg
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Dr.H och FANTEN

Sorry ska genast ställa mig i leden med de andra och händan efter knyta nävarna o fickan.

Orkar helt enkelt inte ta den disskutionen, ni verkar ju redan gilla läget i sverige och innan det spårar ur så drar jag mig tillbaks :gnissla
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
Dr.H och FANTEN

Sorry ska genast ställa mig i leden med de andra och händan efter knyta nävarna o fickan.

Orkar helt enkelt inte ta den disskutionen, ni verkar ju redan gilla läget i sverige och innan det spårar ur så drar jag mig tillbaks :gnissla


Haha. Det svaret kunde jag ha väntat mig men jag trodde faktiskt att du hade några argument som du baserade ditt påstående på.

Helt klart gillar jag läget i Sverige! Det är absolut ingen tvekan om det. Sen finns det saker som jag oxå velat ändra på. Men att påstå att vi inte har demokrati i Sverige är helt fel. Demokrati betyder inte bara en massa rättigheter. Självklart innebär det skyldigheter oxå. Att rösta är en sån sak.
 

Dr. H

Sporthojsnörd
Gick med
5 Aug 2008
Ort
Västerås
Hoj
GSXR 1000 K8
Dr.H och FANTEN

Sorry ska genast ställa mig i leden med de andra och händan efter knyta nävarna o fickan.

Orkar helt enkelt inte ta den disskutionen, ni verkar ju redan gilla läget i sverige och innan det spårar ur så drar jag mig tillbaks :gnissla
Haha, för jävla bra sätt att dra sig tillbaka på när man inte har något substans i sina argument eller påståenden; beskyll motparten för att älska läget...
 

homer63

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Ort
08Söder
Hoj
äckligt fort
Ta straffet som en man, haha, en av de mest tråkiga inläggen som ständigt skrivs på SH samtidigt som man berättar att man själv kör för fort ibland.

Ett hett tips är att ni ringer polisen och så får ni kanske pengarna tillbaka

Jag tycker vi skickar alla torrbollar till nordkorea istället och skickar med dem en väldigt hal tvål.

Edit: sabba inte den här tråden med ditt bajsnödiga uppfostrande sätt. Vi hade skitkul här innan du kom in i bilden. Starta en annan tråd....ooooh du helga människa :mad:



I princip har de det men Elisabeth lider lite av en variant på stockholmssyndromet och umgås gärna med kriminella människor.
Jag har faktiskt haft en dubbelmacka med Elisabeth och prinsessan madeleine.
Elisabeth var ovanligt tight för sin ålder samtidigt som madeleine var uppkörd som södra länken.

Engelskor är iofs lite mer pryda än stekarbrudar från Stockholm.
Funderar på att ringa kungen och få pengarna tillbaka :tummenupp

för fan ta till baka kosingen:gnissla
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Till skillnad från Nordkorea som diskuterades tidigare så har vi faktiskt öppna gränser, det står var och en fritt att flytta härifrån.

Jugoslavien ska vara bra har jag hört, lika så Serbokroatien och Ungern...
(För dom som klagar mest på hur det är i Sverige brukar vara därifrån ursprungligen)
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Jugoslavien ska vara bra har jag hört, lika så Serbokroatien och Ungern...

som ungrare (också, jag är multikulturell bla och är därmed självklart också grek) tackar jag för denna komplimang av dignitet. kom gärna förbi nångång bjuder jag på gulash.
 

Pizzabagarn

Guest
och jag bjuder gärna på lite hemtrampat vin eller ett glas plommonbränvin :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top