Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Du glömde att den överlevde 30-40 batongslag också, jag har hela fajten på film. Råkade vara i närheten med hela min släkt på 30 personer som också såg alltihopa. Den ena hade fiskeväst på magen & blev bortmotad av ena stjärtfenan.

Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven konvertera till islam. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker förbi spisen i köket!

Tyvärr är den bästa filmen borta för det kom några pirater o snodde kameran när jag var påväg hem...
 

Pizzabagarn

Guest
Blev du ine skjuten i huvvet vid nåt tillfälle också? Shit vaad häftigt om du överlevde! Gjorde du det? :Rockbanan


Stämmer bra. Jag hade en satellitspårningsmekanism inopererad i huvudet och det var den som räddade livet på mig då kulan studsade tillbaka och faktiskt hade ihjäl gärningsmannen. Hälsa och tacka dottern för ett trevligt möte när hon praoade hos mig i Vita Huset
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
men låg inte den filmen i en hemlig server hos CIA. Jag kan ringa till mina kompisar i KGB som kan fixa fram lödenordet. Men vi måste vara försiktiga för FBI är oss på spåren :gnissla

Jo, fast tack vare FRA-lagen så finns den i HD 1080P att hämta hos SÄPO. Men de hara bara öppet mellan kl 00.00 och 24.00 och då är jag upptagen med att vara outlaw!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Är du svart också, och heter Palmer i efternamn? Jag har jobbat på en topphemlig terroristbekämpningsenhet och jag tror jag räddat ditt liv några gånger...

Blev du ine skjuten i huvvet vid nåt tillfälle också? Shit vaad häftigt om du överlevde! Gjorde du det? :Rockbanan


HAHAHAHAH... :tummenupp
Ja garva så jag fick ont i huvet igen :huvet
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Har ni föresten sett min Honda CBR6000RR ANO Edition med PC7a o KN-filter?

6000kubik o värsta hemliga powercommandern som inte finns i butik.

Jag krashade iof hojen för 2 år sen så den är skrotad o finns inte ens på bild tyvärr.
 

Pizzabagarn

Guest
Har ni föresten sett min Honda CBR6000RR ANO Edition med PC7a o KN-filter?

6000kubik o värsta hemliga powercommandern som inte finns i butik.

Jag krashade iof hojen för 2 år sen så den är skrotad o finns inte ens på bild tyvärr.

Jag har sett den på en film på youtube men länken är tyvärr borttagen
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag har sett den på en film på youtube men länken är tyvärr borttagen

Ja den filmades en gång men tyvärr gick honda själva in på youtubes server o tog bort den, rätt mkt makt har dem på det företaget.. den va ju rätt hemlig den hojen jag hade, fick den på ett topphemligt uppdrag för övrigt som tack för hjälpen...
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Jag har sett den på en film på youtube men länken är tyvärr borttagen

Äh, jag har den också på film men......Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven konvertera till islam. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker snyten & wheelar med en fot på styret.
 

Pizzabagarn

Guest
fick den på ett topphemligt uppdrag för övrigt som tack för hjälpen...


tack för att du fixade halva USA´s guldreserv åt mig. Har iofs lite dåligt samvete pga den pågående bankkrisen over there. Har du fixat portkoden till pentagon ännu, tiden rinner iväg?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Du glömde att den överlevde 30-40 batongslag också, jag har hela fajten på film. Råkade vara i närheten med hela min släkt på 30 personer som också såg alltihopa. Den ena hade fiskeväst på magen & blev bortmotad av ena stjärtfenan.

Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven konvertera till islam. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker förbi spisen i köket!

:tummenupp :tummenupp :D :D :D ni e fan härliga killar...
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Ja den filmades en gång men tyvärr gick honda själva in på youtubes server o tog bort den, rätt mkt makt har dem på det företaget.. den va ju rätt hemlig den hojen jag hade, fick den på ett topphemligt uppdrag för övrigt som tack för hjälpen...

vad e så fantastiskt med den sista historien som inträffade idag?:va
 

Pizzabagarn

Guest
Äh, jag har den också på film men......Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven konvertera till islam. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker snyten & wheelar med en fot på styret.

Visst var det Hans Zimmerman som gjorde musiken till den filmen?
Du hälsade väl från mig och sa att jag fortfarande var lite sne för att han snott några ideér från mig.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top