Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
sök på police brutality på youtube, så får ni se att folk står up, även fast dom får 100slag av en batong...

kroppen tål mer en vad man tror, verkar det som.:näsblod
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
sök på police brutality på youtube, så får ni se att folk står up, även fast dom får 100slag av en batong...

kroppen tål mer en vad man tror, verkar det som.:näsblod

Som sagt, det finns folk som överlevt när deras fallskärmar inte vecklats ut osv, men det är inte riktigt det relevanta i just denna historia.
Du kan ju göra som jag sa till Hard grit o ställa dig o simulera 30-40 batongslag, sen lägger vi till 30 vittnen o ett 10 sekunders tårgassprayande till det också eller hur nu den exakta historien gick till, sen funderar vi lite.
 

homer63

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Ort
08Söder
Hoj
äckligt fort
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxslut.........................
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
man får blåmärken av batong, om berättelsen är sann (vilket den mycket väl kan vara) ska snutarna sitta i rullstol med mosade knän fort som fan.

XXXXXX vart stoppad i bilen idag me...

senare på sin promenadrunda så gick XXXXXX förbi 2 snutkåkar och ger ett trevligt hej me handen går förbi en vän som var målet me promenaden men som ej e hemma.....tar 5-10 min..sen kommer båda snutarna springade efter honom och frågar vettskrämt vad han sysslar me... ute å går sa han..... blir tjafs och poliserna blir kallade både det ena o det andra...

40 min senare så ska XXXXXX kolla om hans vän kommit hem... när vännen kommer säger han: det står 2-3 patrullbilar hos snuten :D :D

de fega asen tror att XXXXXX ska hämnas :yoparty

Finns folk som har överlevt flygplanskrascher från ~10 000m höjd också, men inte fan skulle du tro mig om jag berättade att min väninna YYYYYY råkade ut för det förra veckan?

Är ingen som påstått att ingen överlever batongslag av den magnitud som berättats här. Det är de påföljande skadorna som inte stämmer. Och både till dig och Vimpen; man får blåmärken av ett eller två slag, men rör det sig om så många som det sägs här så är det mer än blåmärken.



Hoppas ni inte är så naiv som ni framställer er att vara nu.

inte om man har ställ och mestadels av slagen går mot vaden där de tar på stöveln..

Som sagt, det finns folk som överlevt när deras fallskärmar inte vecklats ut osv, men det är inte riktigt det relevanta i just denna historia.
Du kan ju göra som jag sa till Hard grit o ställa dig o simulera 30-40 batongslag, sen lägger vi till 30 vittnen o ett 10 sekunders tårgassprayande till det också eller hur nu den exakta historien gick till, sen funderar vi lite.

vart vill du komma????

även om XXXXXX var den som vart slagen så kommer uppgifterna från hans vittnen så uppgett antal slag och hur lång sprayning de var..
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
XXXXXX vart stoppad i bilen idag me...

senare på sin promenadrunda så gick XXXXXX förbi 2 snutkåkar och ger ett trevligt hej me handen går förbi en vän som var målet me promenaden men som ej e hemma.....tar 5-10 min..sen kommer båda snutarna springade efter honom och frågar vettskrämt vad han sysslar me... ute å går sa han..... blir tjafs och poliserna blir kallade både det ena o det andra...

40 min senare så ska XXXXXX kolla om hans vän kommit hem... när vännen kommer säger han: det står 2-3 patrullbilar hos snuten :D :D

de fega asen tror att XXXXXX ska hämnas :yoparty


HAHAHA, tackar, visste du inte skulle svika mig idag heller.. en härlig liten historia precis när jag nästan tappat hoppet om ett gott skratt idag :rofl

vart vill du komma????

Vart jag vill komma?
Mje jag bara undrar vilken som e den största fisk du fått..

Själv har ja fått en gädda på 5 kilo...
 
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Själv har ja fått en gädda på 5 kilo...

och det vara bara när du vägde ryggfenan :gnissla

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxslut.........................

exakt :tummenupp
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
och det vara bara när du vägde ryggfenan :gnissla



exakt :tummenupp

Nej fan ryggfenan den bet jag av när jag fightades med den i vattnet när jag skulle ha upp den i båten, den va så jävla brutalstark så jag fick hoppa i o ta ett strypgrepp på den men det funkade inte så jag bet av nacken på den o råkade få med hela ryggen så det blev bara en liten bit av magen kvar o det var den som vägde 5 kilo.. ja så du kan ju bara tänka va hela fisken igentligen vägde..
 

Pizzabagarn

Guest
Nej fan ryggfenan den bet jag av när jag fightades med den i vattnet när jag skulle ha upp den i båten, den va så jävla brutalstark så jag fick hoppa i o ta ett strypgrepp på den men det funkade inte så jag bet av nacken på den o råkade få med hela ryggen så det blev bara en liten bit av magen kvar o det var den som vägde 5 kilo.. ja så du kan ju bara tänka va hela fisken igentligen vägde..

Men jag hörde något på nyheterna om en kille som hamnade på sjukhus efter att ha fått i sig en groteskt stor fisk varpå han opererades i 12 dagar i sträck och de var tvugna att använda satelliter för att kunna hitta magsäcken. I tidningen nämndes även att denna kille var nominerad till en oscar för bästa specialeffekt för de hittade tydligen en aliendocka, den som användes i Alien III, i tunntarmen. Sen ringde kungen och frågade om Silvia fick sova över men han hade inte tid för han lekte bil och garage med prinsessorna.

Var det dig de berättade om i tidningen och hur gick det med pepparsprayen?
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Men jag hörde något på nyheterna om en kille som hamnade på sjukhus efter att ha fått i sig en groteskt stor fisk varpå han opererades i 12 dagar i sträck och de var tvugna att använda satelliter för att kunna hitta magsäcken. I tidningen nämndes även att denna kille var nominerad till en oscar för bästa specialeffekt för de hittade tydligen en aliendocka, den som användes i Alien III, i tunntarmen. Sen ringde kungen och frågade om Silvia fick sova över men han hade inte tid för han lekte bil och garage med prinsessorna.

Var det dig de berättade om i tidningen och hur gick det med pepparsprayen?

Nej det var inte jag som var med i tidningen för jag är en topphemlig agent som inte får omnämnas i tidningen...
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013

:D :D

shit håller den här tråden på fortf 11sidor ; )

I.m taking over:tummenupp

HAHAHA, tackar, visste du inte skulle svika mig idag heller.. en härlig liten historia precis när jag nästan tappat hoppet om ett gott skratt idag :rofl



Vart jag vill komma?
Mje jag bara undrar vilken som e den största fisk du fått..

Själv har ja fått en gädda på 5 kilo...

fiskar inte:pannkyss

det sorgliga e ju att XXXXXX verklighet slår dina drömmar:tummenupp

du måste ju leva det mest händelselösa liv som finns..
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Nej fan ryggfenan den bet jag av när jag fightades med den i vattnet när jag skulle ha upp den i båten, den va så jävla brutalstark så jag fick hoppa i o ta ett strypgrepp på den men det funkade inte så jag bet av nacken på den o råkade få med hela ryggen så det blev bara en liten bit av magen kvar o det var den som vägde 5 kilo.. ja så du kan ju bara tänka va hela fisken igentligen vägde..

Du glömde att den överlevde 30-40 batongslag också, jag har hela fajten på film. Råkade vara i närheten med hela min släkt på 30 personer som också såg alltihopa. Den ena hade fiskeväst på magen & blev bortmotad av ena stjärtfenan.

Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven konvertera till islam. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker förbi spisen i köket!
 
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Nej det var inte jag som var med i tidningen för jag är en topphemlig agent som inte får omnämnas i tidningen...

Jag är också lite hemlig av mig då jag inte går ut med en bild på mig själv i profilen för det kan äventyra min presidentkandidatur.
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
ZZR
Vafan kan du iaf kalla XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX för typ Kalle eller Åsa eller vad som helst. Jag har sett för mycket X i mina dagar.
 

Pizzabagarn

Guest
Jag ska lägga upp filmen, men först måste jag bara vänta på att helvetet ska frysa till is, stian ska skuras, locket läggas på brunnen och påven omvända sig till muslim. Men filmen är sketajävla übercool, speciellt när du steker förbi spisen i köket!

men låg inte den filmen i en hemlig server hos CIA. Jag kan ringa till mina kompisar i KGB som kan fixa fram lödenordet. Men vi måste vara försiktiga för FBI är oss på spåren :gnissla
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
ZZR
Jag är också lite hemlig av mig då jag inte går ut med en bild på mig själv i profilen för det kan äventyra min presidentkandidatur.

Är du svart också, och heter Palmer i efternamn? Jag har jobbat på en topphemlig terroristbekämpningsenhet och jag tror jag räddat ditt liv några gånger...

Blev du ine skjuten i huvvet vid nåt tillfälle också? Shit vaad häftigt om du överlevde! Gjorde du det? :Rockbanan
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top