Senaste aktivitet

• lenlil reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Stora Grill-tråden med Gilla Gilla.
    Avslutades med tårta med digestive-botten, dulce-de-leche, grädde, krossad daim och jordgubbar. Helt OK. 🤩
  • lenlil reagerade på steffe inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
  • Bäverhyddan reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Hjärta Hjärta.
    Det har att göra med att jag uppskattar tältandet eftersom det ger flexibilitet och tillgång till övernattning - där man faktiskt vill...
  • SwePace
    SwePace reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Japp, även SMC ändrar sina riktlinjer när man går till botten med hur och varför i olika frågor. :) Nu är det ”planeringsbroms” som...
  • SwePace
    SwePace reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Trail braking var den största förändringen i mitt körande, allt blev mycket tryggare och därmed roligare efter att ha lärt mig det. Sen...
  • SwePace
    SwePace reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Nu vet jag ju att du tillhör den gamla stammen! :hjarta Men om du vill lära dig, om och rätt! Så handlar det om körteknik! Släppa...
  • Ulvhamne
    Ukraina har ju slagit mot mål i Moskva ett tag nu, så om det hade blivit någon reaktion så borde vi redan sett det tycker jag, fast den...
  • blueridge
    blueridge reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    OK då. Kör alltid med 2 fingrar på broms handtaget! Jämt och ständigt! Oavsett låg/hög fart! Ung o dum så var det Bakhjul och Framhjul...
  • steffe
    steffe reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Huset är uppfunnet!
  • BrooklynS
    Jadu, åk mellan husen du. :) Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Broms!.
    Haha Ogmike killen , fingrar på broms är vad du själv tycker är bekvämt att bromsa med ! Helt personligt alltså..1 finger eller 5 välj...
  • Nikehaj
    Nikehaj reagerade på Ogmike inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Jag använder oftast två fingrar, justerar greppet så att man inte riskerar att klämma de andra fingrarna om man måste bromsa hårt, och...
  • Ogmike
    Ogmike svarade på tråd: Broms!.
    Du har väl servobroms på GS:en?
  • Ogmike
    Ogmike svarade på tråd: Broms!.
    Jag använder oftast två fingrar, justerar greppet så att man inte riskerar att klämma de andra fingrarna om man måste bromsa hårt, och...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Nikehaj inlägg i tråden: Broms! med Haha Haha.
    OK då. Kör alltid med 2 fingrar på broms handtaget! Jämt och ständigt! Oavsett låg/hög fart! Ung o dum så var det Bakhjul och Framhjul...
Back