Senaste aktivitet

• Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Det tänker jag är helt personligt, vad man själv tycker känns bäst. Finns nog inget uppenbart rätt eller fel så länge man kan applicera...
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Broms!.
    OK då. Kör alltid med 2 fingrar på broms handtaget! Jämt och ständigt! Oavsett låg/hög fart! Ung o dum så var det Bakhjul och Framhjul...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Bromsa in i kurva gör vi nog alla omedvetet, precis som med motstyrning. Gör man det medvetet upptäcker man att det går alldeles...
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Saabraggarn inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Testar trail braking ibland när jag får lite feeling, och jäklar vad bra det känns när man lyckas få till det "100%". Går ju garanterat...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Hur många mil körde du i dag?.
    Aaa, men där bor ju kärringen!
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Tråden för stötande skämt.
    De skulle kunna skippat "football club" för 'football union" respektive"kicking club", bara för den goda sakens skull.
  • GuW
    Ja, det är lite både och, kallar dom det äntligen för ett krig så kan dom mobilisera, men det är frågan om det inte är för sent att göra...
  • Ogmike
    Ogmike reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    Det tänker jag är helt personligt, vad man själv tycker känns bäst. Finns nog inget uppenbart rätt eller fel så länge man kan applicera...
  • Nikehaj
    Nikehaj reagerade på Ogmike inlägg i tråden: Broms! med Gilla Gilla.
    En annan fråga som hänger ihop med trailbraking, ska man ha två eller fyra fingrar på bromsgreppet (eller ett eller tre)? Nuförtiden är...
  • Coola Ola
    Coola Ola svarade på tråd: Broms!.
  • Coola Ola
    Jag fattar helt ärligt inte hur kurv-ABS funkar ens i teorin, och ännu mindre i praktiken, men nån skillnad gör det ju uppenbarligen...
  • TMax500
    TMax500 reagerade på BrooklynS inlägg i tråden: Paris! med Gilla Gilla.
    Du skall ha en signalväst i packningen iaf. Paris är en toppenstad. Bra att köra i, att leva i och att äta i. Vägar dit/ifrån är också...
  • Ogmike
    Ogmike svarade på tråd: Broms!.
    En annan fråga som hänger ihop med trailbraking, ska man ha två eller fyra fingrar på bromsgreppet (eller ett eller tre)? Nuförtiden är...
  • Coola Ola
    Ja, en polare till mig säger att han inte vill pröva trail braking då han inte har kurv-ABS på sin hoj och är rädd för att bromsa omkull...
  • Comeback reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Huset är uppfunnet!
Back