Senaste aktivitet

• Coola Ola
    Noterar att Topraks bästa racetid med WSBK i höstas var snabbare än hans bästa varvtid i MotoGP-racet, 1,38.976 vs 1,39.050. Är det...
  • Coola Ola
    Coola Ola svarade på tråd: Elhojar.
    Just nu påverkas ens ekonomiska matematik positivt av inte köpa en elhoj. Och det säger jag trots att jag ser väldigt positivt på...
  • Coola Ola
    Coola Ola reagerade på jomo inlägg i tråden: Elhojar med Gilla Gilla.
    Smaken är delad! Jag tycker den är frän och skulle passa perfekt som komplement! - Underhållsfri, lättvättad och bra mycket roligare än...
  • Niklasinorr
    Om du bara förlänger uppehållet ytterligare en stund så kommer du snart att glömma bort att du ens gjorde saken från första början...
  • Niklasinorr
    Den där devisen om att man inte slutar göra saker för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar göra saker... Det tar...
  • oops164
    Kollade precis och det med att han kände att styret vad trasigt är enbart en efterkonstruktion. Han tittar inte han känner inte om det...
  • bg
    bg reagerade på Hårding inlägg i tråden: Isle of Man 2026 med Gilla Gilla.
    Bara en drygt en månad kvar innan tävlingarna drar igång. Michael Dunlop skall visst styra en Ducati Panigale v4R i superbikeklassen men...
  • bg
    bg reagerade på kaninfaan inlägg i tråden: Isle of Man 2026 med Gilla Gilla.
    Cookstown tog ju en lustig vändning! :D Det verkar som att Michael Dunlop trivs på Ducati: Thirty-three-time Isle of Man TT winner...
  • checkster
    checkster reagerade på uncletom inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    En annan katolsk hoj, här utanför kyrkan i Bettna för att bikta sig. Den körde lite för fort på 70-sträckan på 52an söderut, närmsta...
  • checkster
    checkster reagerade på Coola Ola inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Blev en liten kvällstur igår, och avslut på favoritfotoplatsen för 2026. Kallt som fan dock, blåsigt och 10 grader sjunkande temp.
  • Kratoz
    Så är det absolut. Och då kommer min göra fråga igen Är det förarens, RD eller en kombination av ansvar för att avgöra om hojen bör...
  • oops164
    Bara att hota med att ha ketchup på pastan så öppnar de upp.
  • oops164
    Fast MM märker att cykeln är trasig och väljer att köra med den ändå.
  • Two stroke man
    Two stroke man reagerade på doolar inlägg i tråden: Elhojar med Gilla Gilla.
    Ja elfordonsmatematik kommer jag aldrig att förstå. Men den verkar rätt bra för man kan få helt olösbara ekvationer att gå ihop, och...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på Comeback inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Wow Wow.
    Bara ta en charter till Djerba. En Tunisisk ö i Medelhavet. Den är förbunden med fastlandet med en bro, några km lång. Bron byggdes av...
Back