Senaste aktivitet

• TMax500
    Ungefär 20 mil. Behövde testa en rutt som jag ska leda senare i april. Och tar man på sig den typen av uppdrag så är det klokt att...
    • 1775682362891.png
  • Two stroke man
    Nu är jag knappast "snabb", men jag gör en och annan omkörning. Rådet jag ger alla nybörjare är "håll ditt spår" speciellt över hopp. Då...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på H_____P inlägg i tråden: Köp av klocka/armbandsur med Haha Haha.
    Du är i gott sällskap, klickade hem min Tag Heuer Carrera på midsommarafton med 2 promille i kroppen.
  • H_____P
    H_____P svarade på tråd: Köp av klocka/armbandsur.
    Du är i gott sällskap, klickade hem min Tag Heuer Carrera på midsommarafton med 2 promille i kroppen.
  • H_____P
    H_____P reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Köp av klocka/armbandsur med Gilla Gilla.
    Idag kom det hem en till från AliExpress. En reverse Panda för knappt 900. Jag visste inte om denna så tydligen var det en del alkohol...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Äe, håller me Bojje :tungan Lite tragiskt att man kan revmatcha någorlunda under lugn körning med inte när det verkligen gäller och ska...
  • SJP
    SJP reagerade på Bäverhyddan inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Inga bildbevis men - 14mil idag tillsammans med kollegan som köpt en Falco. Freewinden och Falcon drar inte riktigt jämnt och trivs inte...
  • HayabusaMan
    Fast kör man t.ex. 100 mil på en dag på hojresa så blir det en hel del timmars laddning… Har batteriet bara BMS (battery management...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Tråden för stötande skämt.
    Nää, är det inte någon form av vallhund?
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på JMKbiker inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Trist Trist.
    Fick sladd och hamnade i dike och sedan blev det tvärt stopp mot en stubbe. Bröt höger handled och höger smalben gick av på två ställen...
  • Miggen
    Miggen reagerade på SwePace inlägg i tråden: Keep it on the road! med Hjärta Hjärta.
    Men när man väl lyckas så infinner sig en närmast euforisk känsla av att ha behärskat nåt så manligt och till synes enkelt men ändå...
  • Miggen
    Miggen reagerade på Bojje inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Kan inte annat än hålla med. Att under en riktigt hård inbromsning växla ned och samtidigt mellangasa med konstant bromstryck är en...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på GuW inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Jag älskade Saab's black panel/night panel, analoga mätare men visade bara det som var nödvändigt, taktila knappar för alla funktioner...
  • doolar
    doolar reagerade på GuW inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Jag älskade Saab's black panel/night panel, analoga mätare men visade bara det som var nödvändigt, taktila knappar för alla funktioner...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Elbil eller inte?.
Back