Senaste aktivitet

• HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på doolar inlägg i tråden: Normalt glapp i ny gaffelbussning? med Gilla Gilla.
    Tycker också det ser konstigt ut. @Alatalo?
  • steffe
    steffe reagerade på GuW inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Min erfarenhet av spolarvätska är att står det -20 på dunken så är det vid den temperaturen det fryser i dunken, när man spolar ut det...
  • J-mark
    J-mark svarade på tråd: Mekarmotstånd.
    Varningslampa på Viton men det är kallt och det är långt till första körningen. Tur jag inte hunnit bygga ut garaget då hade jag inte...
  • Wunder
    Wunder reagerade på oops164 inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Jag köpte XPi och fy fan vilket jävla skit. Hade android då och tillslut lyckades en av deras säljare koppla ihop med min mobil så allt...
  • H_____P
    H_____P svarade på tråd: Dagens bild.
    Idag dök min caferacer hjälm upp, skitfånig men lite kul.
    • 20260131_133741.jpg
  • Wunder
    Wunder reagerade på Brute Force inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Mina första anc var Peltor sport-någonting, fungerar fint och lätta för att vara Peltor. Kuddarna blir stela o jävliga med åren men...
  • Wunder
    Wunder reagerade på SwePace inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Använt ComTac i flera år under militära förhållanden. Skulle inte tveka en sekund om Peltor/3M och deras kåpor. Att jag har nedsatt...
  • Wunder
    Wunder reagerade på fleece inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Gäller att vara rädd om hörseln. Jag har jobbat i byggbranschen sedan 1991 och vet många som slarvat och nu har tinnitus. Försöker att...
  • Wunder
    Wunder reagerade på plisse inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Direkt från SMC:s beskrivning: Avrostning Lär dig manövrera din MC i stadstrafik. Manövrera mellan bilar krypa och vända i...
  • Wunder
    Wunder reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Vi har is och snö samt minus -20 här i Luleå så någon KNIX blir det inte förrän tidigast i augusti...
  • Wunder
    Wunder reagerade på steffe inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Det kan mycket väl bli "iskristaller/slime" i kylarvätskan när man är för snål eller inte förstår inblandningen med kylmedlet....... Men...
  • Wunder
    Wunder reagerade på Two stroke man inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Delsyntet är väldigt osäker spec, det kan vara 5% eller 95% syntetisk olja så standardtipset är att använda billigaste möjliga helsyntet.
  • Wunder
    Wunder reagerade på GuW inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Bushido stack sig väl på ett svarvspån täckt i biltema olja och höll på att förlora tummen? Det är streptocarpusar i oljan det är säkert...
  • Wunder
    Wunder reagerade på HayabusaMan inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Kan lägga till igen att jag körde länge med Biltemas MC-delsyntet, den med enorma kolmängder : ) Efter 3000-4000 mil mätte jag upp...
  • totoro
    totoro svarade på tråd: Dagens bild.
    Kul
Back