Senaste aktivitet

• El Presidente
    El Presidente reagerade på bosse-l inlägg i tråden: Idag är jag ledsen för att... med Hjärta Hjärta.
    Fick akut ta bort min jämthund igår, just nu känns det som att det är färdig jagat för min del. Förra jämthunden fick jag också ta bort...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Bushido stack sig väl på ett svarvspån täckt i biltema olja och höll på att förlora tummen? Det är streptocarpusar i oljan det är säkert...
  • Lugn
    Lugn reagerade på bonde456 inlägg i tråden: Idag är jag förbannad därför att... med Gilla Gilla.
    En bekant sa till besiktningsmannen när han började knacka. "Kom ihåg! Allt du slår sönder kommer du få laga"
  • Lugn
    Lugn reagerade på bonde456 inlägg i tråden: Idag är jag förbannad därför att... med Gilla Gilla.
    Besiktade bilen hos opus I Kalix och även om den var utan anmärkning så blev jag så irriterad att jag reklamerade besiktningen via...
  • Lugn
    Lugn reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Och jag är nyfiken på hur det ser ut för andra vanliga elkonsumenter? Är det samma fördelning mellan Elhandel och Elnät ? Är ca 50 % av...
  • Lugn
    Lugn reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Här kommer kalkylarket där jag satt och räknade på det. Jag visste att elnätet var dyrare än Elhandeln men när jag gick in och tittade...
  • hannuse
    hannuse svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Men....du var borta från tråden ganska länge.... Så, erkänn att du hade streptokocker! Jag vet att det är jobbigt att gå ut publikt med...
  • checkster
    checkster reagerade på fleece inlägg i tråden: Nico Bakker Kawa med Gilla Gilla.
    Min första motorcykel var en lv reggad XR600. Kvällen innan jag skulle besikta den för första gången så frågade farsan "behövs det någon...
  • Ulvhamne
    Ulvhamne reagerade på PingPong inlägg i tråden: Nico Bakker Kawa med Gilla Gilla.
    Beställt detta kåp-kit till Kawa Bakkern ikväll! Kommer bli riktigt snyggt till denna cykel!😀
  • PingPong
    PingPong svarade på tråd: Nico Bakker Kawa.
    Beställt detta kåp-kit till Kawa Bakkern ikväll! Kommer bli riktigt snyggt till denna cykel!😀
    • IMG_1302.png
  • HayabusaMan
    HayabusaMan reagerade på uncletom inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Jag har Biltemas delsyntet 15W-40 olja mina hojar, lutar åt denna delsyntet för framtida regelbundenhet. Jag gillar lukterna på...
  • HayabusaMan
    HayabusaMan svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Kan lägga till igen att jag körde länge med Biltemas MC-delsyntet, den med enorma kolmängder : ) Efter 3000-4000 mil mätte jag upp...
  • DogOnWheels
    DogOnWheels reagerade på bosse-l inlägg i tråden: Idag är jag ledsen för att... med Hjärta Hjärta.
    Fick akut ta bort min jämthund igår, just nu känns det som att det är färdig jagat för min del. Förra jämthunden fick jag också ta bort...
  • HayabusaMan
    Dags för lite mer customisering. Tog mig lite tid för kapa till den där lilla biten i 150mm A4 rostfritt 6mm axelstål. Tror Ni inte på...
    • 20260130_102826.jpg
    • Screenshot_20260130_215037_Gallery.jpg
    • 20260130_114320.jpg
    • 20260130_082621.jpg
    • 20260130_082455.jpg
    • Screenshot_20260127_073055_AliExpress.jpg
    • 20260130_084529.jpg
  • pimpelgas
    pimpelgas reagerade på GuW inlägg i tråden: Kinahojar coming up med Gilla Gilla.
    Det där var det finska testet som kördes typ i förrgår
Back