Senaste aktivitet

• Comeback reagerade på sportbilsentusi inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Tror du missar poängen. Vill man veta eller inte… och ytterligare blir förbannad på hur beslutsfattare har förstört det som en gång var...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på martley inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    "Gottumukkala", det låter inte särskilt amerikanskt. Har inte ICE kommit och norpat honom än ?
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Tjatigt? Fem mil och 2-3 minus, inga andra hojar ute. 🙂 Torrr asfalt i hela stan och närförorter. Kul! Lite busigare tempo, mera...
  • Strongliquid
    Strongliquid reagerade på Two stroke man inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på roffe_s inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Gilla Gilla.
    Blir spännande med så många stora namn och ex-världsmästare på nya fabrikat. Och på nya maskiner! Crash.net spekulerar i att Kallio de...
  • iceice reagerade på VS inlägg i tråden: Biltemas olja? med Gilla Gilla.
    Hondas böcker(som är gjorda för hela världen) brukar ofta säga 10w30. Dom flesta i Sverige kör med 10w40.
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på hannuse inlägg i tråden: Biltemas olja? med Haha Haha.
    Men visst var vi överens om att vi inte rekommenderar Biltemas olja? Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Dagens bild.
    Jag brukar inte sätta dekaler på mina fordon, men ibland får man göra ett undantag.
    • 20260130_163532.jpg
  • Bäverhyddan reagerade på hannuse inlägg i tråden: Biltemas olja? med Haha Haha.
    Men visst var vi överens om att vi inte rekommenderar Biltemas olja? Den har mycket högre askhalt än vad som är bra för...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi svarade på tråd: Sverige idag...
    Tror du missar poängen. Vill man veta eller inte… och ytterligare blir förbannad på hur beslutsfattare har förstört det som en gång var...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på SwePace inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    Elva träningspass slutförda sedan 5/1. Min nya arbetsplats är välsignad med ett gym. Man hinner både äta och träna på en lunchtimme...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på hannuse inlägg i tråden: Dyrt med MC försäkring för sporthoj med Gilla Gilla.
    Ja, det skiljer på typ av hoj också. Jag har 18 fordonsförsäkringar och 9 av dom är i Svedea. Svedea hart alltid varit bäst när det...
  • Björn F
    Björn F svarade på tråd: Vad fick dig att le idag?.
    Kul för dom och de boende runt sjön. 👍 Jag vet hur en Kawa KX250 låter och hur ljudet sprids i en mälarvik nära stan.
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Så jobbigt är det väl inte kolla fakturorna från ett år på Elnät och Elhandel och sedan gå in på en Månad för Elhandel och se hur mycket...
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Här kommer kalkylarket där jag satt och räknade på det. Jag visste att elnätet var dyrare än Elhandeln men när jag gick in och tittade...
    • 1769790804291.png
Back