Senaste aktivitet

• bosse-l
    Det märks att det är vinter när en tråd om att bara sätta dit en ny kulventil blir tre sidor...:hihi Bättre det dock än att forumet är dött!
  • bosse-l
    Hur har det gått, har du fått bytt ventilen? Eller är det gruvar du dig än?
  • Wunder
    Wunder reagerade på martley inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Gilla Gilla.
    Han har redan vunnit vasaloppet i år, han var så snabb att han kom i mål innan det ens har startat.
  • Markus
    Delar verkligen inte bilden av Kina. Outbildade, obegåvade, kulturellt helt underlägsna. Allt från Kina har antingen dålig kvalitet...
  • Tebax
    Tja, ska dit med polare för skoj skull och det sociala med att träffas, ha kul, och allmänt gnabbas med varandra. :tummenupp Och så ögna...
  • tobbes
    tobbes reagerade på Saabraggarn inlägg i tråden: Vinterprojekt - tråden med Gilla Gilla.
    Beställde Wilbers fjädring både bak och fram till min gamla VFR. Billigare än att byta hoj, iallafall till något bättre för mig. Tänkte...
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Visst är det så - jag tog bara ett exempel där Kina börjar markera i framkant. Sitter man i en hotellbar Hongkong, så märker man till...
  • Saabraggarn
    Saabraggarn svarade på tråd: Vinterprojekt - tråden.
    Beställde Wilbers fjädring både bak och fram till min gamla VFR. Billigare än att byta hoj, iallafall till något bättre för mig. Tänkte...
    • DSC_1299.JPG
    • DSC_1300.JPG
  • Wunder
    Wunder reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Jag önskar mig elbilar med lägre vikt i stället för större batterikapacitet. Liten frontarea, slipprig kaross och låg vikt för mig...
  • Wunder
    Wunder reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    På många bensinstationer kan man inte låsa handtaget så det blir jäkligt klent med bränsle om jag går därifrån. Jag brukar köra...
  • Wunder
    Det är ingen idé att försöka förklara WLTP för folk som har bestämt sig för att elbilar är skit. Alla vill inte förstå hur mycket energi...
  • Wunder
    Wunder reagerade på powerjohan inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Solid state i faktiskt fungerande form kommer om två år! Det har väl varit sant åtminstone de senaste fem-tio åren. Åtminstone om man...
  • Wunder
    Wunder reagerade på powerjohan inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Jag och de flesta som har ägt en elbil någon längre tid har ganska bra koll på hur långt min elbil kommer, även vid noll grader. Och det...
  • Wunder
    Wunder reagerade på Knoddas inlägg i tråden: Elbil eller inte? med Gilla Gilla.
    Min EV6 AWD stämmer bra in på den om man pratar motorväg i 120 vintertid. Räckvidden är ju lögn redan från början och blir ännu sämre på...
  • Wunder
    Wunder reagerade på L. Mäkinen inlägg i tråden: Stora Mellanösterntråden med Gilla Gilla.
    Hur många med svensk anknytning är det som inte längre sitter i Al-Hol? Det verkar ha läckt ut en bunt IS-anhängare därifrån och det...
Back