Senaste aktivitet

• Gamepad
    Gamepad reagerade på H_____P inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Och att Trump ens tog emot fredspriset secondhand säger en del om hans mentala tillstånd.
  • steffe
    steffe reagerade på SJP inlägg i tråden: Bilrelaterade diskussioner med Gilla Gilla.
    Japp. Skåp är ofta fyrkantiga med bra speglar, och relativt mycket styrutslag, = relativt lätt att få plats med per storlek. Men det...
  • steffe
    steffe reagerade på GuW inlägg i tråden: Frågor man vågar ställa med Gilla Gilla.
    Man kunde få ihop pengar till bussen eller en dosa snus om man lyfte på durken i telefonautomaterna och plockade mynt. Hem ringde man...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Man kunde få ihop pengar till bussen eller en dosa snus om man lyfte på durken i telefonautomaterna och plockade mynt. Hem ringde man...
  • totoro
    totoro reagerade på PeterDeleter inlägg i tråden: 🏍🃏Poker Run Åland🃏🏍 med Gilla Gilla.
    8-10 maj 2026 ✅️ För elfte året i rad vi nu åker på dessa omtyckta Ålandsresor (började här på Sporthoj). Vet att jag är ute i mycket...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Bilrelaterade diskussioner.
    Man vänjer sig fort med storleken på en bil, och hantverkare kör ju dagligdax med stora skåp i stan och hittar parkeringar. Med det...
  • L. Mäkinen
    Jag är övertygad om att du har fel i din så välformulerade analys. Det är bara att titta på vad som händer med försäljning av...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Obehandlad syfylis kan ju slå sig på hjärnan, det kanske är sviter efter sex-festerna på pedofilön?
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på H_____P inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Och att Trump ens tog emot fredspriset secondhand säger en del om hans mentala tillstånd.
  • steffe
    steffe reagerade på uncletom inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Ja. Helst kanske 4-5 oberoende ekonomer som gräver i var sin ände. Det blir lätt vinklat annars. Sen bör jag kanske erkänna att jag...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Sverige idag...
    Det är som att jämföra en bil som startar 2 dagar av 10 med en som startar 19 dagar av 20 Båda tar dig till jobbet för ungefär samma...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Bilrelaterade diskussioner.
    Japp. Skåp är ofta fyrkantiga med bra speglar, och relativt mycket styrutslag, = relativt lätt att få plats med per storlek. Men det...
  • H_____P
    H_____P reagerade på uncletom inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Haha Haha.
    Eller hur. Trump är allt annat än normal, vad vi nu anser "normen" vara. Jag hade en katt för några år sedan, Mimer. Han var som Trump...
  • uncletom
    Inget mer "låtsas" du skulle kunna nämna på den gubben? :ROFLMAO:
  • uncletom
    uncletom reagerade på GuW inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Man blir inte olympisk guldmedaljör för att man köper en olympisk guldmedalj. Men blir inte heller fredspristagare om någon ger bort...
Back