Senaste aktivitet

• GuW
    GuW svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Man blir inte olympisk guldmedaljör för att man köper en olympisk guldmedalj. Men blir inte heller fredspristagare om någon ger bort...
  • uncletom
    Eller hur. Trump är allt annat än normal, vad vi nu anser "normen" vara. Jag hade en katt för några år sedan, Mimer. Han var som Trump...
  • Markus
    Kolla bara så att pensionen blir rätt, resten märker du fort ändå. Skickat från min SM-A556B via Tapatalk
  • Markus
    Töntigaste fantasier jag sett, är detta på riktigt någon som tror detta? Är han över eller under 12 år? Skickat från min SM-A556B via...
  • H_____P
    Visst är det så. Men oavsett hade en normalt tänkande människa aldrig agerat så.
  • GuW
    Att han ryckte fifas låtsaspris ur händerna på utdelaren var redan det en tydlig indikation på att han inte bryr sig om äktheten i ett...
  • uncletom
    Formellt ska detta inte kunna göras. Det var mest en gest bara. Sen undrar jag om stipendiet också går till Trump, inte enbart medaljen...
  • tobbes
    tobbes reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Sex mil, i och utanför stan. Nu är gatorna fria från snö och is. 4 grader, inga andra hojar ute trots det fina väglaget.
  • GuW
    Det är väl bara att vi drar till med 15% åt andra hållet och ett totalstopp för import av Harley Davidson och amerikanska bilar som en...
  • H_____P
    Tror att du har fel här. Sista jag hörde att 75% av väljarna är emot detta.
  • H_____P
    Och att Trump ens tog emot fredspriset secondhand säger en del om hans mentala tillstånd.
  • Ulvhamne
    Vet inte om alla väljarna känner så. Många ger uttryck för att NATO borde avskaffas, och det är bara rätt att ta Grönland från EU för...
  • uncletom
    uncletom svarade på tråd: Sverige idag...
    Ja. Helst kanske 4-5 oberoende ekonomer som gräver i var sin ände. Det blir lätt vinklat annars. Sen bör jag kanske erkänna att jag...
  • H_____P
    Känns ju ändå som Europa tycker att en röd linje passerats vilket den faktiskt har. Tror ändå att Trump backar på ett eller annat sätt...
  • GuW
    Vissa Citroen har dragkrokar som absolut tål att dra 1500kg på, men dom tål knappt något kultryck och absolut inget negativt kultryck då...
Back