zxr 750 "trimm".

Om du har den modellen med hål i trottlarna så kan dessa hål limmas igen:)

ozeo skrev:
innebär det isf att den e strypt :(
måste kolla.
motorn komma från ett skrot o har legat ett antal år :rolleyes:

den borde inte va strypt..går som faen..går mycke bättre än min gammla cbr 600 o den skulle va på lite över 100 på pappret iaf.
ahh måste kika innan sommarn komma :)

Om man byter till en större motor (om nu ZX9R motorn passar) borde det väl ställa till problem både vid besiktning och ev. krash, då de borde kolla upp det..?

Robban Nr1 skrev:
Oj... låter inge vidare... fattar inte så mycket med register... men man ska väl ha ett bra mellan register?
Bra mellanregister gör att motorn drar duktigt även runt 5000 rpm, om man vråltrimmar så försvinner mellanregistret och motorn drar bara på höga varvtal, Kehinfuggar är dessutom lite törstiga.

Hojen blir svårkörd eftersom registret ligger mellan 9-12K, men runt det varvtalet kommer effekten som en ketchupflaska i glas, allt eller inget.

är det någon som vet vad en bänkning kostar? samt förgasarinställning om man skulle köpa ett dynojet kit? ska man då smäcka på det innan man kommer till verkstan eller kostar det mer om dom ska sätta in det?

Regbeviset för min Zx7r -96 säger 95Kw?
Har precis köpt den, så jag har inte hunnit känna på den. (bara lite i helgen, men det var lite halkigt) :va Kände mig som Rossi direkt... :hihi

Nån som kan förklara min effekt? Den togs in från Italien ny -96.

Hur är det med Zx9R-motorn, är det i stort sett bolt on eller krävs det mkt jobb?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt