Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hightuned skrev:Tror det funkar i alla fall med motorn från 98-, jag har min motor ut ramen nu så jag ska mäta den åt dig.
newbee skrev:Har för mig att zx9r motorn år bredare, men bakre fästna borde passa utan modifikation... Effekt=105kw enl regbeviset...
PS! du måste ha cdiboxen från zx9r 98 annars så stämmer ej vartalsregulatorn, har även för mig att zx6r-95 har analogt tändsystem å zx9r-98 har digitalt....
ASD skrev:Skulle vara jäkligt schysst, från 98 säger du, vad ligger dem på för effekt?
SvartR1a skrev:Skulle vilja se besiktning av en sådan hojjbesiktningsmannen skulle få åka en riktigt pigg 600. Antingen vet dom för mycket eller för lite.
ASD skrev:Med andra ord byta hela elsystemet också? eller räcker det med ny kabelhärva och cdibox?
Tacksam om någon har möjlighet att mäta eller har uppgifter på mått, det är det största problemet
Bes inga problem, nybesiktad för 2 år framöver![]()
ASD skrev:JAg har en ZX6R maskin från -95, vill kasta i en ny motor då den jag har börjar bli lite sliten. Går det, passar det att sätta i en zx9r motor??![]()
/Tacksam för svar
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025