zx9r bakdel?

Superjet

hhmmmm
Gick med
8 Dec 2003
Ort
gävle
Hoj
såld
Tjena!finns det zx9:or (-98 o framåt)utan handtagen på bakdelen orginal som denna??Tycker det ser lite bättre ut utan.
Någon som vet var man får tag i den cutsen på bild?
 

Bifogat

  • 14.jpg
    14.jpg
    123.4 KB · Visningar: 376
Last edited:
Vet inte om det är intressant då hojen på bilden e något nyare än min,, men hur som helst har min 95:a inga handtag, antar att det är så orginal!

Vill du ha handtag??? Jag tycker det är snyggare utan!
 
Sundance Kid skrev:
Vet inte om det är intressant då hojen på bilden e något nyare än min,, men hur som helst har min 95:a inga handtag, antar att det är så orginal!

Vill du ha handtag??? Jag tycker det är snyggare utan!
Stenberg, läs....

Han tycker att det är snyggare utan ju! Jag tycker också det...

:tungan
 
Det räcker att köpa en rejsbakdel o sen alckera den. Nu har du utan handtag.
 
Den bakdelen kom orginal på -02 och frammåt.
Jag tror att kutsen ingick.
 
Superjet skrev:
Tjena!finns det zx9:or (-98 o framåt)utan handtagen på bakdelen orginal som denna??Tycker det ser lite bättre ut utan.
Någon som vet var man får tag i den cutsen på bild?
Tja

Det e bara att plasta igen hålen å spackla lite å sen lacka.

Mvh Glenn
 

Bifogat

  • IMG_0008.JPG
    IMG_0008.JPG
    76.1 KB · Visningar: 197
  • IMG_0002.JPG
    IMG_0002.JPG
    73.3 KB · Visningar: 185
Last edited:
jävel va fet den zx9an va, hojen e ju snygg i vanliga fall men på den bilden va det nått speciellt
 
Tjena!

Har en sån där kuts liggandes i garaget, om du vill köpa!
Har suttit på en zx9 -98! Passar -98 & -99!
-00 & uppåt tror jag det följde m orginal!
Plockade även bort mina handtag, blev snyggare!
 
Switch skrev:
Tjena!

Har en sån där kuts liggandes i garaget, om du vill köpa!
Har suttit på en zx9 -98! Passar -98 & -99!
-00 & uppåt tror jag det följde m orginal!
Plockade även bort mina handtag, blev snyggare!

Nej, ingen kuts följde med till 01:an iaf. Den har också handtagen på sidorna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top