ZX10R-tråden

Tack Roffe, Norrniklas och Kman för tips och råd. Jag hoppas kunna utveckla min körning, trivs väldigt bra på 10an! Kul hoj.

nån som vill köpa kåpset (kinakåpor) till sin 08-09 billigt? har byggt om min zx10 till fighter och har ingen nytta av kåpsetet. har allt utom tailen och det runtom den kvar. Monsterkittat, grönt och svart. tar mest en massa plats i garaget så kom gärna med bud (även skam går bra.)524120_10150919791945841_888383731_n.jpg

Vad gör ni med era hojar under vintern? Bygger ni om? Blingar? Personifierar? Mappar? Eller något annat roligt?

Vad är org drev fram/bak på ZX10an 2004/05? Fick för mej att det var 17/42, osäker. Är ute efter en kugg ner fram/två kuggar upp bak.

Vad är org drev fram/bak på ZX10an 2004/05? Fick för mej att det var 17/42, osäker. Är ute efter en kugg ner fram/två kuggar upp bak.

Original är 17/39. Jag kör med 16/40 och 2 länkar extra på kedjan för att få bak hjulet lite, vilket rekommenderas om du kör mycket bana.:tummenupp

Någon som är intresserad av ett kolfiber slip-on? Har ett highpipe liggande i USA som jag inte behöver. Passar 04-05 och fungerar ihop med bakre fotpinnar på plats. Satt på några hundra mil innan jag sålde hojen. I fantastiskt bra skick.

Låter mysigt :)

ImageUploadedByTapatalk1359032248.579684.jpg

Mjooo, det skulle väl kunna vara intressant. Vilken prisnivå hade du tänkt dig? Måste ju tänka på å spara till försäkringen! :rofl

Någon som är intresserad av ett kolfiber slip-on? Har ett highpipe liggande i USA som jag inte behöver. Passar 04-05 och fungerar ihop med bakre fotpinnar på plats. Satt på några hundra mil innan jag sålde hojen. I fantastiskt bra skick.

Låter mysigt :)

View attachment 376861

Well, jag behöööver ju egentligen inte ett, men det skulle ju vara snyggt... Får fundera på det en stund, fick just vinterns första elräkning....

Fundera du. Det har legat där sedan jag sålde hojen för 5 år sen, så det ligger bra där det ligger så länge. ?

Hade tre, PC3 & helsystem på förra 10an, en kombo jag var riktigt nöjd med. Börjat köpa på mej lite delar för att ha ngt att göra även hösten 2013 (tre, tunnare topplockspackning, QS. Målet till våren är att plocka ihop hojen efter senaste vurpan)
Till mina 3 frågor.
* går det att ha tre, helsystem & Bazzaz?
* PC3 vs PC5?
* var kopplas tre in?

Gäller ZX10 -04/05

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!