ZX10R-tråden

Hur har ni gjort med blinkers å nummerplåt å grejer på era hojar? Ser ju förjävligt ut orginal så de ska ju bort men vill helst ha det så nära lagligt som möjligt med nummerskyltsbel mm.. Lägg gärna upp en bild om ni fått till ngt bra :)

Hur har ni gjort med blinkers å nummerplåt å grejer på era hojar? Ser ju förjävligt ut orginal så de ska ju bort men vill helst ha det så nära lagligt som möjligt med nummerskyltsbel mm.. Lägg gärna upp en bild om ni fått till ngt bra :)

Är i samma sits. Kommer definitivt att ersätta original skylthållare och blinkers med mindre och mer estetiska prylar! hehe Har hittat en riktigt nice.. R&G skylthållare med belysning. Pris 600kr.

Köpte R&G skylthållare till min precis! Blev riktigt fint :-)
Har även beställt GPR kolfiberljuddämpare K75 racingmodellen.
Fälgarna lämnade till blästring och pulverlack ska bli svart ist. för guld.
Bilder kommer så snart allt sitter på sin plats :yoparty

Kul att tråden har vaknat till lite. Fy fan, klockan är 03:40 och jag har just kommit hem, har spelat kort hos en polare och delat på en BagInBox, vad jag inte fattar är att ni hakar upp er så mkt på bakändan? Det enda jag gjort är att jag sågat av bak, flyttat upp skylt och reflex. Räcker inte det? Måste man ha miniblinkers bak och skylten "inne i huset"?

Annars har jag äntligen fått tag i rätt lampor så jag har gult sken fram, eftersom jag har en orange hoj så måste jag bara prova det. Vidare var jag hos en lackerare i onsdags och lämnade in huggern, kedjeskyddet och dom två skyddsplåtarna för lack, imorse var jag och hämtade tillbaka dom. Tjejens brorsa ringde och sa han kunde lacka dom, fan tro´t.

Ringde och fixa försäkring igår, trygghansa blev de. 1200 i månaden halv och 1800 i månaden hel. Kan ställa av och på hur jag vill, inte så farligt tycker ja..

Köpte R&G skylthållare till min precis! Blev riktigt fint :-)
Har även beställt GPR kolfiberljuddämpare K75 racingmodellen.
Fälgarna lämnade till blästring och pulverlack ska bli svart ist. för guld.
Bilder kommer så snart allt sitter på sin plats :yoparty

Tycker att den färgen du hade på fälgarna var riktigt nice, men smaken är som baken! :D
Köpte du R&G hållare hos Bröderna Nilsson i HBG eller via ebay? Vad jag har hört så ska det va busenkelt att montera hållaren.

Skylthållaren beställdes från eBay. Sitter med 4st muttrar.
Var lite mycket bling med guld tyckte jag, kommer bli lite diskretare med svart!

Är det någon som har skruvat med fjädringen på zx10r-05?

Bara lite nyfiken vad ni tycker om grundinställning!?
Kommer ställa in fjädringen till våren efter min egen vikt. Är 188 lång och väger ca 80-82 kg.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!