Gearbox
Träffar apex med slumpmässig precision
Det står faktiskt rätt mycket info i denna tråd, istället för att ligga vaken på nätterna kan du ju lika gärna skumma igenom alla 88 sidorna 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En fråga. Finns det någon huvudnyckel till Zx10R-06 och när/vad används den till?
Hade zx10r -04/05 problem med sprickor i ramen? Undrar bara för att jag vet att Gsxr 1000 - 05 hade det.
Hade zx10r -04/05 problem med sprickor i ramen? Undrar bara för att jag vet att Gsxr 1000 - 05 hade det.
Jo det hade/har dom. Kolla infästningen till motorfästet. Längsgående svets.
Köpte en zx10r -08 i förra veckan. Tjoho! Kommer att ha den halvförsäkrad pga av premien (inte så konstigt kanske...). Men jag tänkte sätta på kraschpuckar för att i alla fall rädda det som går vid en ev. incident.
Vilka puckar har ni eller rekommenderar ni? Kommer att köra mest gata och någon SMC-kurs alt via Skånes EMSE. Tänkte köpa både till ram, sving och framgafflar.
Jag åker med Lightech's rampuckar. Även i svingen bak efter lite moddning... ala trottoarkant...
Snygga OCH funktionella. Jag blev ikullslagen av en bildörr i somras o landade som tur var med trottoarkanten mitt på rampucken.... Då pucken är flerdelad så behövde jag bara köpa den yttersta delen istället för hela pucken...
http://www.24mx.se/mc/p/kraschpuckar-ram-lightech-/17026/kraschpuckar/k319/
Ja, mellanringen finns i kawagrönt.....
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |