Zx10r snygg

#kgc-folke#

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
z750 08
Såg den nya zx10r för första gånger i verkligheten igår, har tyckt att den var ful på bild men i verkligheten är den lätt den snyggaste hoj som finns. Vad tycker ni om den

den e ful men det e ju bara min åsikt , jag tror att han som skapade den va lite hög ,,

zajtar skrev:
den e ful men det e ju bara min åsikt , jag tror att han som skapade den va lite hög ,,

Jämfört med 05 är den ful som fan. Det bär emot att säga med tom R1orna är snyggare, och framför allt nya R6an!!

/I

Gör om, gör rätt. Den var klart bättre(snyggare) 04. Kan inte fatta varför någon skulle köpa kwacken framför en blade eller gixxer idag?? :pannkyss

Banco skrev:
Kan inte fatta varför någon skulle köpa kwacken framför en blade eller gixxer idag?? :pannkyss
Synfel? :tungan Det ser ju iaf lite bättre ut med slipon... orginalsystemet ser ju mest ut som packväskor... :3freak

#kgc-folke# skrev:
Såg den nya zx10r för första gånger i verkligheten igår, har tyckt att den var ful på bild men i verkligheten är den lätt den snyggaste hoj som finns. Vad tycker ni om den

Den "hojen" är de fulaste och patetiska bygge som nånsin gjorts
:kulspruta zx10r

Men de är ju iof en smaksak

Håller faktiskt med, 10an är inte dum live. (även om 04/05 är snyggare)

Banco skrev:
Gör om, gör rätt. Den var klart bättre(snyggare) 04. Kan inte fatta varför någon skulle köpa kwacken framför en blade eller gixxer idag?? :pannkyss
kanske för att den är snabbast???

jag gillar inte heller nya kawan...men om jag inte minns fel så var det inte så många som gillade gixxern heller när den kom 05... men sen..

Om den hade en v-twin motor på 75hk, skulle den fortfarande vara snygg ??

Tror nämligen inte att nån skulle tycka den va snygg om den var slö också :tomten

#kgc-folke# skrev:
Har du sett den nya r6 på riktigt då är den inte så snygg

jodå, jag har sett den live, både den och zx10an. Tycker ändå att R6 an är snyggare. Det ska inte vara stora bakar nu, men det har inte kawwa fattat...

/I

Flesh skrev:
Den "hojen" är de fulaste och patetiska bygge som nånsin gjorts
:kulspruta zx10r

Men de är ju iof en smaksak
Varför patetisk för :va

Edit: Såg att du är född -89, du har inte rätt till någon åsikt i ämnet :lol

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...