Zx10r snygg

#kgc-folke# skrev:
Såg den nya zx10r för första gånger i verkligheten igår, har tyckt att den var ful på bild men i verkligheten är den lätt den snyggaste hoj som finns. Vad tycker ni om den
Håller med, ska hämta ut min nya zx-10:a i slutet på april!!!

NICE skrev:
Alltså, jag har aldrig hört någon säga något bra om Kawan?
tycker själv att R1 är snyggare men zx-10R är faktiskt den hojen som har blivit utsedd till årets bästa hoj två år i rad, så att... sååå dålig är den väll inte, eller......???

Så du köper en hoj som är "bäst-i-test" i stället för den du tycker är snyggast :va

Eller vad är det som avgör att du köpt en kwack!?

NICE skrev:
jag köper en ny hoj för min zx-10R 2005:a stals i oktober och den hojen va jag väldigt nöjd med, nya zx-10R 2006 blir minst lika bra. Köper du en sporthoj enbart efter utseendet?

Ok, då förstår jag. Men varför då inte ta en R1 nu då när du tycker den är snyggare??? jäjä...

Jag väljer inte enbart hoj efter utséendet, men till STOR del! Säg till om det finns någon snyggare "liter"-hoj än min från -96 :D

Mikey skrev:
Ok, då förstår jag. Men varför då inte ta en R1 nu då när du tycker den är snyggare??? jäjä...

Jag väljer inte enbart hoj efter utséendet, men till STOR del! Säg till om det finns någon snyggare "liter"-hoj än min från -96 :D

håller med utseendet är viktigt!!!

men om man ska köra bana är det en helt annan sak...

cbjorkman skrev:
Om den hade en v-twin motor på 75hk, skulle den fortfarande vara snygg ??

Tror nämligen inte att nån skulle tycka den va snygg om den var slö också :tomten

jo det hade jag tyckt. tycker den är skit snygg

FUBAR skrev:
Varför patetisk för :va

Edit: Såg att du är född -89, du har inte rätt till någon åsikt i ämnet :lol

Jag har sätt den och den är inte fin enligt min åsikt... Han frågade INTE vad man tyckte om känslan att köra eller liknande.... Derför har jag rätt att uttrycka mig :D

Så jävla less på skitsnacket om kawan nu. Mainstream-geeks med komplex. Jag tycker den är skitsnygg! Annorlunda, ja. (Vissa klarar ju inte av den biten, mobbare, sporthojsåkare, småbarn..)
Jag har alltid gillat damer med kurviga former och breda arslen o gillar samma utseendeegenskaper på en sporthoj.

Ful, i det här sammanhanget, har tagit orimliga proportioner..

Till alla som funderar på att skita i att köpa en kawa -06, p.g.a. den allmänna opinionen här inne kan jag bara tala om att den, åtminstone den svarta, är extremt uppskattad av den övriga allmänheten. (Där inkluderas damerna, och jag antar att det är dom som de flesta av er vill appelera till....)

:arsele

framhjulssladd skrev:
2107947 Så jävla less på skitsnacket om kawan nu. Mainstream-geeks med komplex. Jag tycker den är skitsnygg! Annorlunda, ja. (Vissa klarar ju inte av den biten, mobbare, sporthojsåkare, småbarn..)
Jag har alltid gillat damer med kurviga former och breda arslen o gillar samma utseendeegenskaper på en sporthoj.

Ful, i det här sammanhanget, har tagit orimliga proportioner..

Till alla som funderar på att skita i att köpa en kawa -06, p.g.a. den allmänna opinionen här inne kan jag bara tala om att den, åtminstone den svarta, är extremt uppskattad av den övriga allmänheten. (Där inkluderas damerna, och jag antar att det är dom som de flesta av er vill appelera till....)

:arsele

Har du designat den eller varför tar du åt dig så dant? Har du kanske köpt en?
Tycker man att den är ful och säger det, ja, då är det väl så!

/I

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...