ZX10r-08

Hehe klart dom ska vara orange =)
zx10r -08
w428h321_000003404463D662.jpg

svart!:)
trodde bara d fanns en svart kvar?
Ja, du har rätt. De har bara en ny -08:a kvar av alla de köpte. De såldes rätt fort så det gäller nog att hugga nu om man skall ha en. Sedan har de en svart ZX-10R -09:a demohoj kvar också men den vet jag inte pris på om någon fler är intresserad av att handla.

köp en grön då de lämnar minst 10% mer effekt, nåt med de gröna pigmenten som binder syremolekylerna bättre plus att luftmotståndet på en limegrön kawa är i det närmaste noll,har även för mig att den gröna färgen är minst 80% lättare än svart eller orange,sist men inte minst så får alla som kör gröna kawor ständigt massa sex

Hahahaha snacka om att tråden dog efter sista inlägget hahahahahaha......

Nu i efterhand när man provkört just en sådan hoj så kan jag säga jävlar - vilken hoj... motorn är det bästa jag kört hittills. Den blev snygg efter min lilla tur.

bikepics-1798830-800.jpg

Nu i efterhand när man provkört just en sådan hoj så kan jag säga jävlar - vilken hoj... motorn är det bästa jag kört hittills. Den blev snygg efter min lilla tur.

bikepics-1798830-800.jpg

har beställt en sån pipa, finns den som slip el cat-back? säljarn sa att d bara fanns som slip,

hehe - jag e oxå rätt jävligt nöjd med min 10:a :tummenupp en grön givetvis! :D

/J

Bifogat

• P1020908.jpg
    P1020908.jpg
    243.2 KB · Visningar: 71
Last edited:
hehe - jag e oxå rätt jävligt nöjd med min 10:a :tummenupp en grön givetvis! :D

/J

Sjyst hoj!:tummenupp
Till formen påminner den väldigt mycket om den vobbler som farsan brukade använda när jag som grabb brukade hänga med han ut för att fiska gädda!

Men den fastnade i vassen.... Kanske var det en liten japan som hittade den och vipps iden om hur nya zx10r skulle se ut var född! Vem vet....?

Funderar själv på byta från min gixxer till en zx10a då jag är så jävla less på alla brudar som flockas kring än och vill hångla och ta på än så fort man stannar.. :pussa
Skulle vara skönt med lite lugn och ro för engångs skull! :hojsmilie

Maskinen är helt sjuk... Går något rent vansinningt! När jag var och provkörde den så stod farsan och snackade med killen som sålde hojen. Han frågade om han inte var orolig för att det inte skulle bli någon affär. Då svarade killen:
-Inte efter att han har kört den! :) Och jag kan bara hålla med!

Naturligtvis kör man inte något annat än GRÖN Ninja. Väggreppet i kurvorna är sååå mycket bättre med de gröna!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT