SuperMoose
Ny medlem
Komfort på en sporthoj kanske är att ta i, men den ska kännas rätt att sitta på. Bra ergonomi är inte fel att kräva på en prestanda maskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har jag påstått det?
Den ser GRYM ut, men hur fan ska man ha råd att äga en sån? Köper man något för 130 000:- vill man ha helförsäkring..... Kan inte tänka mig att jag skulle kunna försäkra den för mindre än 2500:-/mån, är 29 år, bor i villa i "skogen" med eget garage. Skulle jättegärna köpa en, men det känns helt orealistiskt. Finns det verkligen folk som kan lägga dom pengarna på en försäkring?
Sen tillkommer ju avbetalning på hojen eftersom man inte sitter med 130´ på fickan direkt, lär bli en 2000:-/mån i avbetalning också![]()
Vad ar det du menar med tidigare inlagg dara?
Jag menade som jag skrev först att det skulle vara intressant med lite fler gat-test, där man får se vilken hoj som är lättast att leva med, vilken som är minst jävlig att åka på .. t.ex
Hur hade du tänkt att testa den, rettan kanske en som är 180/80 åker bra på men är man 190/95 får man inte plats för då skulle man ta sukkan, är man en liten stackare så åker man bäst på hondan ja du fattar.Jag menade som jag skrev först att det skulle vara intressant med lite fler gat-test, där man får se vilken hoj som är lättast att leva med, vilken som är minst jävlig att åka på .. t.ex
Den ser GRYM ut, men hur fan ska man ha råd att äga en sån? Köper man något för 130 000:- vill man ha helförsäkring..... Kan inte tänka mig att jag skulle kunna försäkra den för mindre än 2500:-/mån, är 29 år, bor i villa i "skogen" med eget garage. Skulle jättegärna köpa en, men det känns helt orealistiskt. Finns det verkligen folk som kan lägga dom pengarna på en försäkring?
Sen tillkommer ju avbetalning på hojen eftersom man inte sitter med 130´ på fickan direkt, lär bli en 2000:-/mån i avbetalning också![]()
gomorron
gomorron(finns under filmer/bilder)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |