ZX-10R på TV4+ NU!!

Swedie skrev:
Vilka är det egentligen som har TV4+? Betalar man för den kanalen?

Nix betalkanal. Det är en marksänd digitalkanal som du kan se om din hyresvärd tycker att du får det. Det kräva att det finns en avkodare i ditt väggjack för att kunna se, ratta runt lite på din tv och kolla om du är betrodd att titta.

nej fan jag missade det :huvet Nu handlade det bara om stora tunga glidare :zpy

Är det någon som vet om det går i repris??

Last edited:
Såg några minuter på det faktiskt hos en kompis. Sopigaste MC-reportaget jag nånsin sett. Var mest osaklig och menlös propaganda för kawa.

Dom få program som tar upp bilar el hojar är väl alltid sopiga. Går knappast att skilja från reklamfilm. Lite flashiga åkbilder o kameråkningar o naiva kommentarer tagna ur försäljningsmaterialet. Undrar ibland om dom inte säljer inslagen som ren reklam efteråt.
/u

ulf_lundin skrev:
Dom få program som tar upp bilar el hojar är väl alltid sopiga. Går knappast att skilja från reklamfilm. Lite flashiga åkbilder o kameråkningar o naiva kommentarer tagna ur försäljningsmaterialet. Undrar ibland om dom inte säljer inslagen som ren reklam efteråt.
/u
Inte Jeremy Clarkson! Han är kung:)

[Akryl]*Amid skrev:
Framförallt i hans motorcykel-reportage :brinnerup :)
Det var bilreportage jag syftade på..han kör inte så mycket motorcykel..i en av hans filmer möter dock en R1 och en Porsche Carrera 4 (?) varandra på silverstone..bilen vinner

heinz_p skrev:
Det var bilreportage jag syftade på..han kör inte så mycket motorcykel..i en av hans filmer möter dock en R1 och en Porsche Carrera 4 (?) varandra på silverstone..bilen vinner

Ja , men alla som har sett det reportaget kan ju enkelt se att det inte var ett seriöst test och det var uppgjort att Porschen skulle vinna.
Killen som körde R1:an hade inte ens knät i backen i vissa svängar och man såg klart att han höll igen... :kocko

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!