Zatzytråd om sporthoj.com

Vad krävs för att få vara medlem på zatzy.com?

Kommer man "in" med en rollad caravelle med bilstereo från netonnet? Isåfall vill jag vara med och göra livet surt för alla med sporthoj.

:yoparty

Ädit: Undrar vad deras motsvarighet till "moppefucko" är. Det kanske helt enkelt är normalanvändaren som är deras moppefuckon? :hihi

Jag har också varit på Zatzy sedan urminnes tider.. Numera är jag väldigt sällan där då nivån är under all kritik..

Lilla_Tingeling skrev:
Åhh fan! Då e jag raggare då. Eftersom jag e väldigt intresserad av bilar oxå... :va
Man lär sig nåt nytt varje dag. :tummenupp

// Lena

Jag tycker bilar är tøntigt :ätapiller

eftersom jag har världens xtremaste hoj :rofl

BA_Boy skrev:
..gillar ändå zatzys tröja, "speed limits are for pussies" tycker den e så klock ren, ända felet är att man inte kan ha den synlig när man kör moppe, snuten stoppade mig för dom gissade att min moppe var trimmad efter att sett min tröja, de var vad dom sa iaf:S..

:rofl

har hängt lite på zatzy. mest under film och foto. Det är väl enda delen där det inte hänger så mkt fuckon.

MikkE skrev:
har hängt lite på zatzy. mest under film och foto. Det är väl enda delen där det inte hänger så mkt fuckon.

Det mest irriterande med den forumdelen är alla nötter som på fullt allvar lägger upp bilder tagna med en mobilkamera, ber om kommentarer och sedan lackar ur totalt när man sågar deras "verk". Lite kul är det också. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT