Zatzytråd om sporthoj.com

floodi skrev:
hur om jag får be :va

McB är en perfektionist, juuh. Han kan inte ignorera gramatiskt felaktiga meningar, juuh.

edit: nu blev jag plötsligt osäker, gramatiskt stavas med ett eller två m?

Last edited:
Poacher skrev:
Jag skrattar än, så det spelar nog ingen roll ifall du ändrar det eller inte.

Jag med, och jag har återberättat historian för alla jag känner. Alla tyckte det var hysteriskt kul.
"GASA DÅ ZATCYMUPP" :rofl

2fast4hjo skrev:
Näää...Hade tänkt att ändra men bara för att :pannkyss Du retar dig på det så får det stå kvar :hihi

Om du vill framstå som inte helt 100:a bara för att jag retar mig på det så visst :)

floodi skrev:
Och vad är det för fel på Industri Programmet ?

Jag kanske ska lägga till att det gällde på strömbacka skolan. Där var fordons, energi och industri de smutsigaste, dummaste och omognaste av alla. Riktiga obehag, har svårt att förklara, men intrycket jag fick var att alla har börjat skriva på zatzy.

du behöver inte ta åt dig :pannkyss

OT: Det finns ett riktigt töntjäng i stockholm som heter SSRC tror jag (Sthlm street racing club). Ett jeng gubbar i 40-års åldern som gjort egna tröjer med så fånit tryck att jag bara inte kan förmå mig citera, det skulle dra skam över mej ochså.

Markus skrev:
OT: Det finns ett riktigt töntjäng i stockholm som heter SSRC tror jag (Sthlm street racing club). Ett jeng gubbar i 40-års åldern som gjort egna tröjer med så fånit tryck att jag bara inte kan förmå mig citera, det skulle dra skam över mej ochså.

Ot: jag fnuderar på att trycka upp lite ketting jenget tröjjor!!1 Tror du nånn skulle varra intereserasarad?

hehe :lol alla borde ha tröjor med texten ''GASA DÅ ZATCYMUPP'' :yoparty

Fast vill inte riktigt ha samma som andra

honkiie skrev:
Ot: jag fnuderar på att trycka upp lite ketting jenget tröjjor!!1 Tror du nånn skulle varra intereserasarad?

jag ska ha en minnst. kannske två tom. bror på vad dom kosstar

Markus skrev:

Hoho, nä. Dom kallar sig för S.S.P.C om det är samma hojåkare vi tänker på. Potatiskillarnas polare, så passa dig noga. Eller nått.
Men det är säkert den töntigaste slogan jag nånsin sett i skrift.

Last edited:
Markus skrev:
jag ska ha en minnst. kannske två tom. bror på vad dom kosstar

Hunndratie för en t-shört. Senn minns jag inte va dte kostade för en hodd tröjja. menn det var gannska biligt. Måste barra ficksa nå feta billder på kettingar och ett fint typ snitt till texten

Märkte just nu att dom drog upp att f1 bilar är snabbare än motorcyklar också. Smart. Kan ingen påpeka att varken motorcyklar eller bilar är snabbast utan det är flygplan som är snabbast? Risken är större att någon är stridspilot än formel1 förare iallafall.

Jo F1 bilar är ju som vilka bilar som helst:lol
4 hjul och en ratt då är det som morsans Honda civic.

Jag orkar inte förklara för milljonte gången att en hoj inte kan få den typen av downforce en vingbil kan få, de förstår ändå aldrig.

"GASA DÅ ZATCYMUPP"

Man ska inte underskatta betydelsen av kommatecken.

Exempel:

Beam me up Scotty.

alternativt

Beam me up, Scotty.

OKej?

Mattias skrev:
"GASA DÅ ZATCYMUPP"

Man ska inte underskatta betydelsen av kommatecken.

Exempel:

Beam me up Scotty.

alternativt

Beam me up, Scotty.

OKej?

:hihi :hihi :hihi :hihi

suck... att han stava fel en gång på sin egen sloggan är pinsamt men okey men att göra de två gånger... :fatta! tack 2fast.. för att du gör världen till en roligare plats.. :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!