Zarrells stuntskola

Grymma filmer. Dra ner musiken lite så man hör jöttebörskan.

haha de e gött att man får lite instructions på hårdvaran också då man själv inte e så insatt så ska genast söka efter en semesterbroms som ni tippsar om! hur ska man ställa tomgåengen på bromsen då har + - på hojen, ska ställas väldigt hårt va för att få en miljövänlig drift?

Sen e jag riktigt imponerad över ditt lätt smekande handjobb som får tricken att bara komma under hela del 2 ;)

btw var det ni som nått år sen spelade in nån liknande film på nån åker? :P kan minnas helt fel

Det var NiklasL och gänget som gjorde det om jag inte minns helt fel:tummenupp

Stämmer bra.

Ang. era filmer så säger jag som Teo. När ni pratar kan du väl dra ner musiken eller rent av ta bort den helt? Man vill ju höra dialekten, askul ju :tummenupp

Ska tänka på det till del 3, där blir det nog mer tjöt än tjöra:gnissla :näsblod

:tummenupp

Last edited:
Gaalet läskigt utan broms på styret :)

Men sköna rullar, zarell när blir det hb då ;) ?

Råkar veta att det är en brembo-pump och ok och grejer på väg till Zarrell :tummenupp :yoparty

"Du får komma så mycke du vill!"
Bra sagt :D

Är det inte så då? :va

:rolleyes:

Ang. era filmer så säger jag som Teo. När ni pratar kan du väl dra ner musiken eller rent av ta bort den helt? Man vill ju höra dialekten, askul ju :tummenupp

Nu sitter jag på senaste versionen av WMM:näsblod (windows movie maker) så sånna hightech grejer som att sänka musiken på specifika platser fungerar inte. Men det går ju att köra helt utan musik:tummenupp

ädith: Sätter mig med del 3 nu föresten:tummenupp

Last edited:
Nu sitter jag på senaste versionen av WMM:näsblod (windows movie maker) så sånna hightech grejer som att sänka musiken på specifika platser fungerar inte. Men det går ju att köra helt utan musik:tummenupp

Sony vegas finns säkert att "låna" från internet om du vill byta upp dig lite :tummenupp

Kul filmer :)

Sony vegas finns säkert att "låna" från internet om du vill byta upp dig lite :tummenupp

Kul filmer :)

Har fått erbjudande att få "köpa" detta av vänner, men kan WMM innan och utan och orkar inte lära in ett nytt program, just nu. Kanske borde "köpa" det och sätta mig och leka lite, har provat det lite och det är onekligen ett bra program:tummenupp

Ah va fan e detta :pangihuve :huvet Är borta från sh i 2 dar så läggs det upp massa filmer :näsblod. Förvånad över alla positiva kommentarer, själv tycker jag så kallade "stunten" är så där och snacket töntigt. Fan typ 400 views på en dag också, herregud :4skrika. Aja skit samma, tur för dig Emil att filmen fick så mycket positiv kritik annars hade jag fan dödat dig för att lagt upp den utan att säga till :gnissla :D

EDIT:
Gaalet läskigt utan broms på styret :)

Men sköna rullar, zarell när blir det hb då ;) ?

Har faktiskt redan en improviserad handbroms med ett moppe ok och aerox pump (funkar skit) . Fick dock en ny pump med posten så snart har jag en riktigt setup.

Man kan göra mer i moviemaker än vad ni tror ;), man kan visst höja/sänka musik var som helst. Annars kan du inte moviemaker helt utantill:D :7peta

Last edited:
Ah va fan e detta :pangihuve :huvet Är borta från sh i 2 dar så läggs det upp massa filmer :näsblod. Förvånad över alla positiva kommentarer, själv tycker jag så kallade "stunten" är så där och snacket töntigt. Fan typ 400 views på en dag också, herregud :4skrika. Aja skit samma, tur för dig Emil att filmen fick så mycket positiv kritik annars hade jag fan dödat dig för att lagt upp den utan att säga till :gnissla :D

Du är den ända som skrivit något negativt om filmerna, och du är huvudpersonen:va :D

Livet handlar om att bjuda på sig själv! Du ska vara glad att ingen påpekat din småländska brytning ännu, utan bara ghöttegorgheskan:)

Back