Zarrells stuntskola

"Fan vilken bra lärare du é" När jag hörde det i Del 4 så bröt jag ihop av skrattattacker! Årets skönaste serie och jag ser fram emot fler delar i din mec-serie! Good work!

Rätt roliga filmer, killen som kör ska ha cred, riktigt duktig faktiskt. snyggt jobbat.

Livet handlar om att bjuda på sig själv! Du ska vara glad att ingen påpekat din småländska brytning ännu, utan bara ghöttegorgheskan:)
Hehe småländskan kommer fram mer i del 3 :arsele
Jupp, lite mer småländska i 4an:)
Vem fan var det som hittade på den skiten... :5sure Jag kan ju knappt härma småländska för fan :va

Zarrel: Är hojen i standardutförande i stort sett eller?
Ja den var det då i alla fall, orginal drevning och strypt (23Kw) :tummenupp
____

Tack för alla kommentarer :)

Den småländska brytningen var det Krillan som påpekade första gången:tummenupp :)

Skönt att ha dig hemma igen! Lite kass hojväder dock:näsblod

Härligt med sköna stuntmovies nu under vinter stilleståndet. Läckra stunt:tummenupp . Hoppas att jag får se några slangstoppisar till våren IRL:)

Härligt med sköna stuntmovies nu under vinter stilleståndet. Läckra stunt:tummenupp . Hoppas att jag får se några slangstoppisar till våren IRL:)

Vi ska ju försöka ordna en IRL "stuntskola" i klubben, till våren, så då kan du ju lära dig att göra feta trix själv:tummenupp

"De e inte så jaevvla lett o lära ett sänke o flyta!" :rofl

Mycket underhållande filmer, mer sånt!

Last edited:
Haha riktiga goa göbbar!! :D Ser fram emot fler delar och kanske lite IRL shower i Kba :tummenupp
Kom ihåg att hålla det kontrollerbart så du inte hamnar i backen med 15 brutna ben bara ;)

Back