När jag väl fått i motorn så monterades toppen på. Dock tvungen att kolla så den var helt färdig och tät i ventilerna. Som jag skrivit tidigare så var denna inne för svetsning på två ställen, någon innan hade tydligen dragit för långa M6
r i hålen och skapat ett par roliga oljeläckage 



Tvungen att dra på sidewinder systemet!


Sen följde svingen! Som ni ser så är det en eftermarknads fyrkantssving som sitter på. Projektet till nästa år blir att beställa en förlängd i molly från USA. De tillverkar måttbeställda för ca 3500 kr + frakt. Samt även en betydligt bredare baksula!
Dock så hade jag inte pengar till det vid denna tiden, utan valde att lägga krutet på förgasarna. Så man får helt enkelt dra lite mindre i gasen så länge

Kommer lite fler bilder om nån dag, har en hel del att dra över från kameran. Har ni några frågor så svarar jag efter bästa förmåga





Tvungen att dra på sidewinder systemet!


Sen följde svingen! Som ni ser så är det en eftermarknads fyrkantssving som sitter på. Projektet till nästa år blir att beställa en förlängd i molly från USA. De tillverkar måttbeställda för ca 3500 kr + frakt. Samt även en betydligt bredare baksula!
Dock så hade jag inte pengar till det vid denna tiden, utan valde att lägga krutet på förgasarna. Så man får helt enkelt dra lite mindre i gasen så länge


Kommer lite fler bilder om nån dag, har en hel del att dra över från kameran. Har ni några frågor så svarar jag efter bästa förmåga
