Klar alkoholist på olja när dom börjar gå lite längre, en del som har åkt bortåt 4-5000 mil tycker att det är nära 50/50 förhållande på soppa/olja då...
Mina börja dra markant mkt mer efter 2-2500 mil, dock nästan inget alls innan

Otroligt underskattad hoj, mkt hoj för pengarna !! Mina "tunder-as" har bara exupen skramlat på och sen går hastighetsmätarvajern av av ngn outgrundlig anledning !! Plockade även ut en av mina "Tyrannus Race" på bana oxå, men då hade jag höjt han nästan 4 cm bak så han blev lite mer snabbstyrd för hojen är så tokstadig original så den nästan blir sävlig, man får inte glömma bort att den hade premiär -96 och ställer man den mot många andra hojar som kom ett par år efter så håller den måttet som sporttourer, den 5 växlade lådan gör ju att man sällan växlar, grymt bra och skjutsa på om man har en dam som kan krypa upp lite grann... Är man lite längre så sitter man bra oxå (är själv 196)... Näe hade man kunnat banta bort lite vikt på den bara så hade den varit med lite längre och gått i en annan kategori, vet inte om det är löjligt hög försäkring på den fortfarande... Har sett en del för runt 40 000 nu och det är mkt hoj för pengarna i mina ögon.. /M
Kollla när stora servicen är (ventiler) har för mig att det är vid 2400....det va ett tag sen jag hade dom så jag kommer inte ihåg riktigt ! Men annars inte ngn "krånglig" konstruktion på den...