Yzf R1 M

Grattis till en kanon hoj! Precis på väg hem efter
Att bränt av 60mil på bana med m1an:)
Vilken cykel! Finns riktigt bra med kraft över hela
Registret.. Känns som en 600 med skit mycke power����

Oj! 60 mil bana. Inte utan att man längtar efter att få testa den i sitt rätta element.

Grattis! Vilken maskin! :Bugar

Kan tänka mig den luftkylda RD:n låter hur coolt som helst också... hmm R1an är ju inte kung ändå :lol

Inte en chans...! RD500 alla dagar i veckan...! R1M...kanske om trettio år.

Du har ju helt rätt! Tänkte mest effektmässigt.:)
Vet inte hur jag tordes skriva det egentligen? Nu kommer 500:an bli sur igen och säkerligen kosta en massa tid och pengar. Den brukar göra så när den inte får den uppmärksamhet den förtjänar.:Bugar

Kan tänka mig den luftkylda RD:n låter hur coolt som helst också... hmm R1an är ju inte kung ändå :lol

RD350:n är faktiskt min emotionella favorit. Hjärtat slår lite extra varje gång jag kickar igång den.
Man förflyttas till den dagen man fyllde 18, omedelbart bara man hör ljudet av den luftkylda tvåtaktaren.
Detta var min första " tunga " hoj. :kär

Näe, nu ska jag ut och KÖRA!!!!

Näe, nu ska jag ut och KÖRA!!!!

du har alltså en rd 350, en rd 500 & nu en R1m ? måste fundera på hur mycket jag hatar dig & vad som igentligen är avundsjuka.

hoppas du får soppetorsk på rundan & att en mås bajsar på dig

bläääääää

Nä, jag e inte alls bitter

Stooort grattis! :avis

Den kommer garanterat bli (om den inte redan är det) en samlarhoj i klass med R7:an. Sköt den som ett lindebarn och sälj den aldrig!

Blir du trött på den och kan tänka dig ge bort den gratis, hör av dig. Du kan få en jättefin profil på SH som ubyte :D

20 mil idag. Omprogramering av hjärnan pågår för fullt. Helt sjukt va snabb den är.

Shit! Det där såg nice ut! Precis i min smak. Vilken supercool lack på R1:an. :Bugar

Thnx! Det är en 2012 wgp. Ser fram emot en detaljerad rapport från dig sen om hur din R1 är. Går den tex lika mjukt och fint som föregångaren? Tycker själv den R1 jag har är det skönaste jag kört på landsväg och detta p.g.a den fina gången i motorn.

picture.php

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...