Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läs igenFlummo skrev:Med tanke på att du tror att det "bara är att koppla in YPVSen i så fall" så bör du nog glömma det projektet. För det första så fungerar crosscylindern inte alls på samma varvtal som MC-cylindern, vilket gör att YPVSen varvtalsmässigt passar lika bra som lustgas på ett par styltor. Att sedan få vevstake att tåla varvtalen crosscylindern går på eller att få kopplingen att tåla den höga effekten är ytterligare svårigheter... Huruvida cylindern passar eller inte passar i motorblocket är alltså långt ifrån det största problemet.
Jaja, whatever!Nisse Järnet skrev:Läs igen![]()
Japp.Joker skrev:Sitter det variabel avgasport på cross cylindrar?![]()
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |