vet inte vad du syftar på men:Markus skrev:
om du menar att det inte var en klasskamrat utan jag själv som påstod detta. det är sant att det var en klasskamrat.
om du menar att det låter lite korkat så var det som sagt inte jag som sa det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vet inte vad du syftar på men:Markus skrev:
Frazze skrev:Jag menade inte att jag hade förståelse/sympati för fundamentalister, speciellt inte våldsamma sådana, utan mer på det senare du sa, att man nog måste tänka lite utanför sina egna tankegångar och övertygelser.
FÖ så har din fd klasskamrat rätt.-Rosen- skrev:enligt en föredetta klasskamrat till mig så är islams slutgiltiga mål att ta över världen. kan detta stämma för jag börjar bli orolig när jag ser såna bilder.
tackar, tyvärr så har jag inte så bra kontakt med honom nu. men han hade nog blivit nöjd om han hade fått veta att han hade rätt.JoUh skrev:FÖ så har din fd klasskamrat rätt.
48:28 He it is who has sent forth His Apostle with the [task of spreading] guidance and the religion of truth, to the end that He make it prevail over every [false] religion; and none can bear witness [to the truth] as God does.
JoUh skrev:FÖ så har din fd klasskamrat rätt.
korvgubbe skrev:Väldigt många är väldigt snabba att idiotförklara alla som inte delar deras egen världsbild...
Du va tamejfan ingen trevlig finne i röven. Paranoid och letar kryphål i varenda inlägg.korvgubbe skrev:Precis!Hela världens 1 miljard muslimer eftersträvar inget annat än världsherravälde!
![]()
Markus skrev:Ja, de som t.ex. tycker att islam inte hör hemma i väst möts däremot med stor förundran och nyfiken respekt.
korvgubbe skrev:Jag har iofs inga problem med de som inte anser att islam funkar i väst.. Jag har däremot problem med de som idiotförklarar en miljon muslimer baserat på vad de islamistiska avarterna får för sig.. de är i mina ögon lika representativa för islam som göteborgshuliganerna är för oss Svenskar.
JoUh skrev:Är du så *** att du inte kan skilja på islam och muslim?
2ono skrev:Än en gång påminns jag om att terrorns ansikte kommer oss allt närmare snart kommer bomberna explodera i danmark, flykting föraktet ökar och högerextremismen får ännu en chans att vinna mark.
Jag har min ståndpunkt klar ingen ska tala om för mig vad jag ska tycka tänka eller skriva etc etc.
Rättvisan kommer att segra !!!
Markus skrev:Du är ju fan för mycket
Vad är sakfelet då? Är inte världsherravälde ett av islams mål?korvgubbe skrev:Nädå! Islam och muslim är precis samma sak!! Alla muslimer vill precis samma saker som islamisterna i Al Quaida m.fl...![]()
JoUh skrev:Vad är sakfelet då? Är inte världsherravälde ett av islams mål?
Så fint att du håller med. Vad hetsar du upp dig för då?korvgubbe skrev:Självklart är det det... Världsherrvälde är det som ligger till grund för en miljards muslimers handligar dagligen!
korvgubbe skrev:Nej, jag tror precis som du att vi som bor i sekulariserade, demokratiska länder har en aning mer läggning åt det ifrågasättande, kritiskt tänkande hållet än de som bor i länder där religionen är nummer ett...
Ingen aning! ...har aldrig hört talas om begreppet!Wagge skrev:Ironi? Vad är det?![]()
<Ironimode = on>korvgubbe skrev:Ingen aning! ...har aldrig hört talas om begreppet!![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |