Ytterligare en "tänk före" film

Håller med dig fullständigt, T ä n k v ä r t ............

Vilken är gruppen som är på videon?,den är grymt bra

Mycket av det har man ju sett förut men fy fan. Jag vill inte åka till jobbet nu i eftermiddag längre. Man ser mycket av detta beteende efter E4:an varje dag...

Denna film visades på "riskettan" för alla som skulle ta mc kort.
Fruktansvärt rörande, mamman som vaggar en docka från mentalsjukhuset är gripande. Livet kan förändras på en sekund.

Min lille grabb på 3år säger varje dag jag åker till jobbet "pappa, kör försiktigt". Något hans mamma säger varje gång. Bra att ha i bakhuvudet när man kör.

Höll på att klippa en barnvagn vid ett övergångsställe (tvåfilig väg) här om dan...

Anledning: En buss stannar strax före rondellen vid ett övergångställe, trodde att bussen väntar på en lucka i rondellen, jag kollar in i rondellen och ser en bra lucka, gasar på för att komma in i den. Exakt när jag ska in i rondellen kommer brud med barnvagn fram... Gissa om mina däck fick smaka refug:gnissla

Hörde nånstans att bussar ska helst inte släppa fram folk på tvåfiliga vägar men hittar ingen källa på det :va

Edit: Tycker denna är grymt bra gjord

[YOUTUBE-ID]jDpOAXfangI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
New Zealand adverts

Jag bidrar med några av de bästa road and safety ads som går på tv just nu... Något man kör sten hårt på här är, - if you drink and drive, your a bloody criminal!

http://www.youtube.com/watch?v=
[YOUTUBE-ID]qUwB5OjwVGM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]4NrY_XhhybU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]od44J_5wt7s[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]EMMbVlN-BoY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5RDLnj1iTpk[/YOUTUBE-ID]

snark, lessnar ni aldrig på att predika om sånt här? :va

filmerna påverkar mig inte det minsta, tror nog att man får ha huvet rätt långt upp i arslet för att få sig en uppenbarelse av en sån reklamfilm?

"oh shiiiiiiiiit man, kanske är dumt att köra när man är helt kanakas ändå!?!"

Tro mig, många lever i okunskap och tror man är odödlig i en bil eller på en motorcykel.. Det handlar om att informera och utbilda folk om riskerna... Titta på rökning, färre röker på grund av god utbildning om riskerna...

I stundens heta är man så fokuserad på att göra ett bra jobb.
Tillbaka lutad framför datorn framför detta klipp med den musik klippet har i bakgrunden fick en att darra till på rösten.

filmerna påverkar mig inte det minsta, tror nog att man får ha huvet rätt långt upp i arslet för att få sig en uppenbarelse av en sån reklamfilm?

din fasad verkar tuff, du måste ha tatueringar. :skräck

Du ska nog åka med mig ett pass och se om du är lika kaxig då, i stundens hetta!!!!! Har du hört ett gallskrik och sett stora tårar rinna ner för ens anhörig kind när denna får berättat att sonen inte lever längre. har du varit i en sån situation nån gång.

LOSER!!!

• Gilla
Reaktioner: ft
Tänkbart, blir bara så jääävla trött på den låten. Är med i nästan alla lärofilmer om trafikolyckor.

Någon som har kvar länken till filmen om motorcykelolyckan? En man som kör av vägen men klarar sig med några skråmor, kryper fram och tar en cig och går sen iväg till en telefonkiosk. Ringer sin älskade men kommer inte fram, lämnar dock ett medellande där han säger vad som hänt men att han mår bra. Sedan får man se att hon också vurpat, men att det gick sämre för henne. Grymt tänkbar film när det kommer till känslor.

Last edited:
Du ska nog åka med mig ett pass och se om du är lika kaxig då, i stundens hetta!!!!! Har du hört ett gallskrik och sett stora tårar rinna ner för ens anhörig kind när denna får berättat att sonen inte lever längre. har du varit i en sån situation nån gång.

LOSER!!!

Så ett åkpass med dig innebär en förlorad son, tårar, gny å gnäll. :tummenupp Du måtte köra som en gud!

Att lipa till tjejfilmer har aldrig någonsin förändrat en körstil! Videovåld existerar helt enkelt inte.

Så ett åkpass med dig innebär en förlorad son, tårar, gny å gnäll. :tummenupp Du måtte köra som en gud!

Att lipa till tjejfilmer har aldrig någonsin förändrat en körstil! Videovåld existerar helt enkelt inte.
Förnekelse tills du själv hamnar i en "bad situation"...

Det handlar inte om att "lipa" till en tjejfilm. Det är så fel så jag tror inte du faktiskt fattar grejen. Kör tills du dör, så får vi se vad din familj tycker om det. Även fast du inte bryr dig att du dör så kanske andra gör det.

Vet inte om du trivs med att sitta i kassan på IKEA, jag trivs med mitt jobb. Angående pass så tror jag helt klart att han skulle ändra uppfattning om saker här i livet, det gäller dig med. du är välkommen att testa din hårdhet. Täby brandstation, bara titta förbi så ska vi se till att vi får en jobbig trafikolycka, och då ska du få fatta beslut, du verkar ha hård attidyd och kan tänka klart i svåra situationer, du blir ju inte påverkad.

Tjejfilmer?? Måste säga att ni som inte blir påverkade av denna filmen (vilket ni egentligen blir), tror ni ska ta ochj tänka om. Ni är inte lämpade att köra hoj. Jag undrar om ni är lika kaxiga om ni skulle mista någon nära anhörig. Jävligt omoget.

Btw: Tankvärd film...

Last edited:
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph