För att dom inte vänder sig till din målgrupp.Tjet skrev:Varför gör BMW alltid fula motorcyklar? Jag har inte förstått det riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att dom inte vänder sig till din målgrupp.Tjet skrev:Varför gör BMW alltid fula motorcyklar? Jag har inte förstått det riktigt.
morlock skrev:För att dom inte vänder sig till din målgrupp.
nicke30 skrev:Tja...
![]()
Och det är ju precis 30 kg den här har tappat.Josef skrev:Min Husa är lätt och det uppskattas, BMWn skulle behöva tappa MINST 30kg till innan den kan betraktas som lätt.
BMW försökte dumpa boxern men det höll på att bli derasmorlock skrev:Ohyggligt ful, precis som alla andra BWM-cyklar. När ska de dumpa den där motorkonstruktionen? Den måste ju vara väldigt bra eftersom de envisas med den... men å andra sidan är dom ensamma om att använda den![]()
Tjet skrev:Så är det nog. Hoppas man aldrig blir såpass gammal att man fattar tycke för något, "såntdär"?![]()
Ninjaboy skrev:Och det är ju precis 30 kg den här har tappat.
Ok, jag trodde du menade din GS. Finns det någon hoj med jämförbar prestanda som väger 30 kg mindre än nya Bumsen?Josef skrev:Det var liksom därför jag skrev 30kg till, den har tappat för mycket komfort och funktioner för att fortfarande vara så pass tung i mitt tycke.
lassnig skrev:Smidigt att de redan angett hästkrafterna på reg-plåten... 2 futtiga på den jävla mammuten![]()
![]()
jlite skrev:ngn som vet vad priset kommer ligga på och när den kommer ut?
Rigge skrev:Jag fattar inte hur dom kan bygga så fina bilar och så gräsligt vidriga motorcyklar så man vill knyta ett rep i närmsta gren och hänga sig när man ser dom.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |