Ytterligare en ny BMW

tänk att bmw kommit på att man kanske ska ha usd gaffel.... Den var helt ok tycker Jag för att vara bmw.

nicke30 skrev:
Tja...

R1200GS_HP2b.jpg

Smidigt att de redan angett hästkrafterna på reg-plåten... 2 futtiga på den jävla mammuten :hihi :rofl

Ja vad ska man säga. Förlåt, men tycker den e lika ful som resten av sortimentet.

Hehe...... kul att det finns en massa brattar som klagar på att den skulle gå dåligt :D De skulle antagligen skita ner sig om de provade :hihi

morlock skrev:
Ohyggligt ful, precis som alla andra BWM-cyklar. När ska de dumpa den där motorkonstruktionen? Den måste ju vara väldigt bra eftersom de envisas med den... men å andra sidan är dom ensamma om att använda den :va
BMW försökte dumpa boxern men det höll på att bli deras :död
Fyrcylindriga bilmotorer hör inte hemma i en hoj :D

haha vad ful :kocko den boxer motorn passar asså inte på en offroad... ok den passar aldrig

Tjet skrev:
Så är det nog. Hoppas man aldrig blir såpass gammal att man fattar tycke för något, "såntdär"? :va

du får ändå inte köra en sån på flera år, lille vän .... :7peta

inte världens snyggaste men extremt funktionell och med
brett användningsområde. Smidig i stan, tillräckligt klipp för
motorvägen och kung på grusvägen.

Ninjaboy skrev:
Och det är ju precis 30 kg den här har tappat.

Det var liksom därför jag skrev 30kg till, den har tappat för mycket komfort och funktioner för att fortfarande vara så pass tung i mitt tycke.

Josef skrev:
Det var liksom därför jag skrev 30kg till, den har tappat för mycket komfort och funktioner för att fortfarande vara så pass tung i mitt tycke.
Ok, jag trodde du menade din GS. Finns det någon hoj med jämförbar prestanda som väger 30 kg mindre än nya Bumsen?

ngn som vet vad priset kommer ligga på och när den kommer ut?

Rigge skrev:
Jag fattar inte hur dom kan bygga så fina bilar och så gräsligt vidriga motorcyklar så man vill knyta ett rep i närmsta gren och hänga sig när man ser dom.

:lol :hihi Det är du inte ensam om.

HP2:an har fått bra betyg i de svenska och engelska hojtidningar jag läst. Om PG Lundmark gillar besten så är jag rätt säker på att den ör överjävligt grym.

Synd att den är så dyr bara, men vill man vara utan tvekan ballast i grustaget så får man kosta på sig lite.

Och sen till alla semi-fjollor som klagar på utseendet. Det här är en elak spruta-grus-hoj, ingen jävla frökenhoj för småkillar med veka handleder. Den ska se ful och elak ut. Vill man ha en söt hoj kan man köpa en rosa CBR600.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT