Ystad

Vi körde ifrån rakan prick 20 skulle jag gissa.. Blev Jakten sen hem! Såg ingen av er där.. Wheelade förbi vår kära polisstyrka på rakan, enligt rykten! Jag såg dem inte :yoparty

Var väl duktigt nära en olycka där idag... han som wheelade, och fick tvärnita för någon. Tur allt gick bra iaf... jag hade dock skedet i byxan.

Fan va fint det är att köra skiten ur hojar som inte är ens egna, eller hur Taz :hihi

Tur det inte är den demohojen man får som du köra sulis när man köper en honda. Jag ska testa den förövrigt imorogn =) men känns som den är oki. Man vill ju ha en gathoj och itne nån jävla ban sak. Eller vad säger du persson

Stämmer Sulan ^^
Det är skit skoj, men att wheellllaaa med zzr1400 det är ju bara så jävla coolt ^^

Haha, ja det så jävling kungligt ut faktiskt :yoparty

Tur det inte är den demohojen man får som du köra sulis när man köper en honda. Jag ska testa den förövrigt imorogn =) men känns som den är oki. Man vill ju ha en gathoj och itne nån jävla ban sak. Eller vad säger du persson

Tror jag klipper en fighter nästa gång jag byter.. CB1000R var fet att köra! Men det är nått visst med Sporthoj!

Last edited:
Honda är den värsta skiten man kan köpa för pengar, efter Husaberg då dvs.

På 3e plats kommer KTM.

Värsta betyder inte det coolaste, utan det sämsta som i det sämsta skitet man kan köpa för pengar.

Honda är den värsta skiten man kan köpa för pengar, efter Husaberg då dvs.

På 3e plats kommer KTM.

Värsta betyder inte det coolaste, utan det sämsta som i det sämsta skitet man kan köpa för pengar.

Nej där har du fel allt 1 platsen tar det engelska märket enkelt 1 platsen går till Triumph enkelt

varför köper du dem då lille vän ?? :) :va
För folk säger ju att det är den bästa skiten som finns, och att de aldrig går sönder.

Men sist jag sket i att lyssna på folk (när jag köpte ducce) så höll den iaf, fast folk sa att den aaaaldrig skulle hålla.

Men Honda skulle vara så jävla bra och inte paja i motorn, nä jag märker det.

Och KTM, spricker inte kolven så läcker det olja eller nåt annat miserabelt skitfel, lägger snart ner hoj helt och hållet, för jävla dyrt och bara problem med skiten hela tiden.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!