Ystad

Ni som inte har någon fungerande hoj och kan ta er till hyrda stygfesten kan åka med mig. Får väl ta bilen i värsta fall

Last edited:
här händer kanske inte mycket men här fötter en hel del!

Någon som är sugen på att köra på torsdag? Det ska bli grymmeväder enligt rykten! Rakan på onsdag?? eller jag blir tvungen att köra dit själv igen?

Någon som är sugen på att köra på torsdag? Det ska bli grymmeväder enligt rykten! Rakan på onsdag?? eller jag blir tvungen att köra dit själv igen?

Ska eventuellt ut och köra på torsdag och utgår då från sjöbo. Beror på hur snabbt fälgen blir lagad och hur problemfritt jag lyckas montera på hjulet igen. :gnissla

Gör ni det och svik som vanligt.. Tänka sig att du hoppade över den största av alla fikorna förra onsdagen. Helt sinnes..

Nej, nu får ni fan skärpa er. Helt otroligt att alla var mer taggade i början av April än nu :va

Jag kan fan itne köra med duig sulis ananrs hade jag varit din wingman det vet du men min hoj är itne oki på en lång tid framöver och idag så ställde jag av den så ja ginte behöver paya mer försäkring på den. ledsen att itne kunna köra med dig men så är det tyvär

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar