Ystad

mycket möjligt det är den där tönten Jerry01 ;)
Han tror han är nått med sina aprilor ;) hehe

OCH jag har inte SÅ mycket hår på bröstet era bara kvinnor ;)

mycket möjligt det är den där tönten Jerry01 ;)
Han tror han är nått med sina aprilor ;) hehe

OCH jag har inte SÅ mycket hår på bröstet era bara kvinnor ;)

Kunde gått illla idag...blev idiotomkörd i rondellen...kan säga att jag har en ren rand på bilen o hans armbåge e nog orsaken...han körde om mig på höger sida samtidigt som jag kommer in i rondellen o svänger höger...

Kunde gått illla idag...blev idiotomkörd i rondellen...kan säga att jag har en ren rand på bilen o hans armbåge e nog orsaken...han körde om mig på höger sida samtidigt som jag kommer in i rondellen o svänger höger...

AJAJ då med andra ord skulle du inte kört in i rondelen så fort =)

Last edited:
Ja nått folk kan inte köra mc... :(
Vi har iaf minst en här inne.... Och då menar jag inte mig själv, Ridg, Solid, Speedgirl, Bunde, eller dig thomas ;)
Ja Gävla killen vet jag dock inget om ^^ hehe

Föresten någon som vill veta nått intressant? :D

Ja nått folk kan inte köra mc... :(
Vi har iaf minst en här inne.... Och då menar jag inte mig själv, Ridg, Solid, Speedgirl, Bunde, eller dig thomas ;)
Ja Gävla killen vet jag dock inget om ^^ hehe

Föresten någon som vill veta nått intressant? :D

Ja lått höra lätta ditt hjärta för mig nu då :pannkyss

Jag lättar mitt bekymmersamma liv då....blir idiot omkörd av en aprilia...först förbannad som f:mad: n på han eftersom han lika bra kunde hamna i diket...sen deprimerad när jag ser hans grymt feta bakdäck:tummenupp o inser att jag sitter inspärrad i en folkabuss från mitten av nittiotalet med 35000 mil på mätaren o mer rost än färg...en dunkjävel som läcker diesel där bak så de luktar ju bara fiskebåt i hela bilen...dessa orena dofter har blandat sig med ett par veckor gamla mcdonaldspåsar,lite yoggiflaskor mm,mm,mm dessa har ju stått i solen hela dan o gosat ihop sig till en ganska oläcker stank:död ...JAG vill oxå köra om folk på höger sida!!!!:D

Jag lättar mitt bekymmersamma liv då....blir idiot omkörd av en aprilia...först förbannad som f:mad: n på han eftersom han lika bra kunde hamna i diket...sen deprimerad när jag ser hans grymt feta bakdäck:tummenupp o inser att jag sitter inspärrad i en folkabuss från mitten av nittiotalet med 35000 mil på mätaren o mer rost än färg...en dunkjävel som läcker diesel där bak så de luktar ju bara fiskebåt i hela bilen...dessa orena dofter har blandat sig med ett par veckor gamla mcdonaldspåsar,lite yoggiflaskor mm,mm,mm dessa har ju stått i solen hela dan o gosat ihop sig till en ganska oläcker stank:död ...JAG vill oxå köra om folk på höger sida!!!!:D

Fan låter nästan som det där skulle kunna vara min bil du har lånat förutom att min går på bensin men den har alla dom andra sakerna du nämde därför jag kör hoj till jobbet istället =) så slipper man den doften också kan man köra om alal bilar på högersidan =)

måste ju köra den till jobb..har även en massa bra grejor i den..men de låter värre en va de e...kommer man väl upp i 110 med den(långfredag) o de e riktigt regnigt eller kallt kan de va ganska mysigt därinne,o den håller hastigheten jämt o fint...(så länge de går nerför):huvet

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon