Ystad

Kom att tänka på att det bara är 1 vecka snart till vilserundan kanske vi skulel samköra från ystad ditt eller på något annat passande ställe ? eller vad säger ni andra som ska med på rundan ?

Jag hänger också med från Ystad! Var tyvärr upptagen med bygget av reg.hållen! Fel, Marcus byggde reg.hållaren! Men bra blev det... :yoparty

Här kommer lite bilder!

TACK MARCUS, DU ÄR SNÄLL (När du håller käften!)

Bifogat

• SH1.jpg
    SH1.jpg
    28.7 KB · Visningar: 58
  • SH2.jpg
    SH2.jpg
    38.7 KB · Visningar: 65
  • SH3.jpg
    SH3.jpg
    35.5 KB · Visningar: 57
Jag hänger också med från Ystad! Var tyvärr upptagen med bygget av reg.hållen! Fel, Marcus byggde reg.hållaren! Men bra blev det... :yoparty

Här kommer lite bilder!

Det blev ju inte så dumt synd att man måste ha dom där jävla skyltarna dom förstör mycket som fan men jag ska bygga om min en gång till snart så att jag blir av med sklten där uppe ifrån tycker den förstör för mycket för min del på min hoj =(.

Varit ute och kört i det fina vädert idag Sulis ?

Det blev ju inte så dumt synd att man måste ha dom där jävla skyltarna dom förstör mycket som fan men jag ska bygga om min en gång till snart så att jag blir av med sklten där uppe ifrån tycker den förstör för mycket för min del på min hoj =(.

Varit ute och kört i det fina vädert idag Sulis ?

Nej, jag är nöjd som tusan själv! Dom här orginalhistorierna är inte snygga!!

Je, det blev ju ett par mil. Fast med ett syfte denna gången! Ystad - Lund - Lomma - Ystad!

Nej, jag är nöjd som tusan själv! Dom här orginalhistorierna är inte snygga!!

Je, det blev ju ett par mil. Fast med ett syfte denna gången! Ystad - Lund - Lomma - Ystad!

Nice jo håler med dig om att det blev snyggt på din hoj men på min blev det sådär för att jag har inga dämpare som sitter så högt upp där bak. Därför vill jag ha bort skylten på min

Ska du ta bort din helt och hållet? flytta ner den eller upp den?

Den ska bort helt där uppe. Ska försöka flytat ner den men kom på ett jag får ett annat problem då om man drar upp henne på bakhjulet då kommer den att gå i så får fundnera vidare på det lite fick en ide av en som bygger en street fighter av en gammal gizzer. Han var förövrig med i nya nr av bike så se om det blir något åt det hållet. Är ju så jobbigt om man kör uta att bli stoppad av polisen hela tiden

Håller helt med om att skyltar eller original-skylthållare inte är så snyggt

bak.jpg

Suger med skyltar över lag tycker jag körde en hel vecka utan näör jag hade byggt om endan och blev itne stoppad fast polisen låg bakom mig 2 gånger

Suger med skyltar över lag tycker jag körde en hel vecka utan näör jag hade byggt om endan och blev itne stoppad fast polisen låg bakom mig 2 gånger

ok, poliserna är kanske inte så känsliga...ska fråga min inneboende som pluggar till polis

HAHA, Ni kan ju fråga sanne vad hon tycker om poliser som ligger bakom när man inte har skylt! =)

Hade det funkat så är det absolut snyggast helt utan skylt. Men laglydig medborgare som man är så får man göra det bästa av situationen!

Sorry bunde, jag hinner tyvärr inte imorgon! Jag är fullbokad =(

Last edited:
HAHA, Ni kan ju fråga sanne vad hon tycker om poliser som ligger bakom när man inte har skylt! =)

Hade det funkat så är det absolut snyggast helt utan skylt. Men laglydig medborgare som man är så får man göra det bästa av situationen!

Sorry bunde, jag hinner tyvärr inte imorgon! Jag är fullbokad =(

Jo det är ju självklart att man ska va laglydig :D

Här kommer lite bilder!

riktigt jävla snyggt :) ... ser läckert ut .. blir en på min med
(sorry jerry)

chewbacca,brösthår och kawasaki i all ära men det har du gjort
riktigt bra marCus ;) :yoparty

hoppas på fint väder kommande veckor , jobbar endast lördag dygn fram till nästa vecka igen :D

Last edited:
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...