Ystad

var i ystad idag och shoppade och ja jäklar va man blev sugen när där kom körandes en massa hojar. såg bland annat en zzr1400, fan va sugen jag blev som sagt!!!! :D
nästa vecka om vädret tillåter det så kommer jag flåsandes på min :yoparty

var i ystad idag och shoppade och ja jäklar va man blev sugen när där kom körandes en massa hojar. såg bland annat en zzr1400, fan va sugen jag blev som sagt!!!! :D
nästa vecka om vädret tillåter det så kommer jag flåsandes på min :yoparty

Nästa vecka om Jerry tillåter det kommer jag flåsande på min :yoparty

tjoho! då har man varit ute och kört för första gången på fem månader. var lite nervös i början innan jag steg upp på hojen. men fan man glömmer ju verkligen inte hur man kör. det sitter i ryggen.
gött var det att blåsa ur lilla bettan lite :D :D
men jag körde den till service så nu får jag vara utan i två veckor ;(

tjoho! då har man varit ute och kört för första gången på fem månader. var lite nervös i början innan jag steg upp på hojen. men fan man glömmer ju verkligen inte hur man kör. det sitter i ryggen.
gött var det att blåsa ur lilla bettan lite :D :D
men jag körde den till service så nu får jag vara utan i två veckor ;(

Jag hör vad du säger men misstänker att du utelämna en ganska lustig detalj med din första runda??!! :D

Jag var ute och körde en runda i ystad i det vakra vår vädert fint väder synd bara på all sten/grus som gör det så halt på vägen =( såg en del hojar ute i ystad med ju =)

-med inget så menar du polisen då då? :D;)

men va fan!!!! att sulis skulle nämna det hade jag räknat med. men min egen pojkvän!!!!!!!?????? blir synd om dig ikväll sötis :whip

*host* BUSTED *host* :fakta

du din lilla snorunge!!!!! vänta du bara, du lär också åka dit men det blir kanske för "parkeringsböter" för att du kör sakta :D

Last edited:
men va fan!!!! att sulis skulle nämna det hade jag räknat med. men min egen pojkvän!!!!!!!?????? blir synd om dig ikväll sötis :whip
Ja, han är väl ingen kärring heller?

du din lilla snorunge!!!!! vänta du bara, du lär också åka dit men det blir kanske för "parkeringsböter" för att du kör sakta :D

Jaha, så jag är känd för det??:ajjabajja Nej då lilla vännen. Fast du är stygg till mig så är du ändå min favoritoutlaw :yoparty

Ja, han är väl ingen kärring heller?

Jaha, så jag är känd för det??:ajjabajja Nej då lilla vännen. Fast du är stygg till mig så är du ändå min favoritoutlaw :yoparty

nä han är ingen kärring faktiskt, älskar att jävlas med mig :D

du är inte känd för att köra sakta, ville bara vara elak en stund, hehe.
är jag din favvo?? gött!!

förresten din avatar....är det du som liten?? :va

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna