Ystad

var i ystad idag och shoppade och ja jäklar va man blev sugen när där kom körandes en massa hojar. såg bland annat en zzr1400, fan va sugen jag blev som sagt!!!! :D
nästa vecka om vädret tillåter det så kommer jag flåsandes på min :yoparty

var i ystad idag och shoppade och ja jäklar va man blev sugen när där kom körandes en massa hojar. såg bland annat en zzr1400, fan va sugen jag blev som sagt!!!! :D
nästa vecka om vädret tillåter det så kommer jag flåsandes på min :yoparty

Nästa vecka om Jerry tillåter det kommer jag flåsande på min :yoparty

tjoho! då har man varit ute och kört för första gången på fem månader. var lite nervös i början innan jag steg upp på hojen. men fan man glömmer ju verkligen inte hur man kör. det sitter i ryggen.
gött var det att blåsa ur lilla bettan lite :D :D
men jag körde den till service så nu får jag vara utan i två veckor ;(

tjoho! då har man varit ute och kört för första gången på fem månader. var lite nervös i början innan jag steg upp på hojen. men fan man glömmer ju verkligen inte hur man kör. det sitter i ryggen.
gött var det att blåsa ur lilla bettan lite :D :D
men jag körde den till service så nu får jag vara utan i två veckor ;(

Jag hör vad du säger men misstänker att du utelämna en ganska lustig detalj med din första runda??!! :D

Jag var ute och körde en runda i ystad i det vakra vår vädert fint väder synd bara på all sten/grus som gör det så halt på vägen =( såg en del hojar ute i ystad med ju =)

-med inget så menar du polisen då då? :D;)

men va fan!!!! att sulis skulle nämna det hade jag räknat med. men min egen pojkvän!!!!!!!?????? blir synd om dig ikväll sötis :whip

*host* BUSTED *host* :fakta

du din lilla snorunge!!!!! vänta du bara, du lär också åka dit men det blir kanske för "parkeringsböter" för att du kör sakta :D

Last edited:
men va fan!!!! att sulis skulle nämna det hade jag räknat med. men min egen pojkvän!!!!!!!?????? blir synd om dig ikväll sötis :whip
Ja, han är väl ingen kärring heller?

du din lilla snorunge!!!!! vänta du bara, du lär också åka dit men det blir kanske för "parkeringsböter" för att du kör sakta :D

Jaha, så jag är känd för det??:ajjabajja Nej då lilla vännen. Fast du är stygg till mig så är du ändå min favoritoutlaw :yoparty

Ja, han är väl ingen kärring heller?

Jaha, så jag är känd för det??:ajjabajja Nej då lilla vännen. Fast du är stygg till mig så är du ändå min favoritoutlaw :yoparty

nä han är ingen kärring faktiskt, älskar att jävlas med mig :D

du är inte känd för att köra sakta, ville bara vara elak en stund, hehe.
är jag din favvo?? gött!!

förresten din avatar....är det du som liten?? :va

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back