Speedgirl
Ducatislyna
Jaja, jag gillar inte heller när det går FÖR slött.. Gör så gott jag kan för att hänga på. MEN, jo jag får kalla dig spraga. Jag uppfann den skiten![]()
ja du sköter dig bra
jag ska be marcus slå dig för att du kallar mig spraga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, jag gillar inte heller när det går FÖR slött.. Gör så gott jag kan för att hänga på. MEN, jo jag får kalla dig spraga. Jag uppfann den skiten![]()
Någon som är sugen på att ut och gazza en runda nu på eftermiddagen/kvällen ?
Någon som är sugen på att ut och gazza en runda nu på eftermiddagen/kvällen ?
var fan tog du vägen igår förresten? enligt Taz skulle du också köra snogevägen till E65an???
Sjöborakan samlas folk vid på onsdagskvällarna vid 18 tiden.Tjena!
Pluggar i Revinge och har fått ner hojen från Halmstad nu. Har hört en "fågel" viska i mitt öra att det är nån samling på onsdag ...Vi är ett par härifrån som gärna hade hängt me några som kan vägarna häromkring. Nån som har vägbeskrivning till samlingsplatsen från Revinge kanske? Hade vart kanon!
![]()
haha ja visst!! skyll på perzzon!![]()
Jag tröttnade på ert slöa tempo och körde lite själv iställetJävla kawwa.
De e fan vad ni är på mig.. Man måste jo fika ... Men ni är väl inte gammla nog till att dricka kaffe ;-)
Vänta till nästa gång... Då e det inte lönt att ni med kawwa följer med
Jag ber innerligt om ursäkt för mitt svek.. Lovar att bättra mig där! Vad säger ni om en repris nu på söndag?! Hade varit kul om vi blivit lika många igen!
Jag kommer har nytt bakdäck då så = ) så länge jag slipper liga bakom Taz villsäga håler mig i slutet av groupen tror jag =)

Jag ber innerligt om ursäkt för mitt svek.. Lovar att bättra mig där! Vad säger ni om en repris nu på söndag?! Hade varit kul om vi blivit lika många igen!

Jag kommer har nytt bakdäck då så = ) så länge jag slipper liga bakom Taz villsäga håler mig i slutet av groupen tror jag =)
Nej, du är otrevlig som Faen..
Vadå? Har inte sagt nått otrevligt![]()
Ja jag fattar inte vad han ska med en honda till. Det räcker ju med en kawwa för honom.
Nästa gång kör jag först, hahaha =D

De e fan vad ni är på mig.. Man måste jo fika ... Men ni är väl inte gammla nog till att dricka kaffe ;-)
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |