Ystad

ska snart till veberöd......ska ses på preem....avfärd kl 16.30 vet inte var turen går.....

fler som vill hänga på?

var riktigt skönt att köra idag. Råkade på 4st Ferrari bilar som ville rejsa på Blentarpsrakan. Kan bara konstatera att dom inte hann med

Last edited:
var en härlig runda idag blev över 30 mil körad. bra avslutning på sjöborakan med man tackar för sällskapet

Trevligt sällskap. Får bli av fler gånger. Hann med en kopp kaffe hos brosan innan det blev hemfärd för 2 gången mot skurup. Skit att baksulan redan börjar bli sliten bara.

Trevligt sällskap. Får bli av fler gånger. Hann med en kopp kaffe hos brosan innan det blev hemfärd för 2 gången mot skurup. Skit att baksulan redan börjar bli sliten bara.

Köpte du det däcket nytt eller beggat?

Fan att man är fotbollsintresserad, missade ju fikan i trellehåla och wheelieövningen på rakan :huvet

Jag tröttnade på ert slöa tempo och körde lite själv istället :P Jävla kawwa.

vet hur det känns med baksulan måste ha ny också =( blir att bränna upp det sissta nu i veckan innan det är dax för ett nytt =)

Köpte du det däcket nytt eller beggat?

Fan att man är fotbollsintresserad, missade ju fikan i trellehåla och wheelieövningen på rakan :huvet

Ja du missa en fin måltid där =) fast wheelie träning vett jag itne om det var ifs bara marcus som körde hehe

Last edited:
Last edited:
Seså, du gillar det! Perzzon kan inte hjäpa det, tänk dig själv att försöka hinna med alla andra när man stannar och fika i varje håla :hihi

hahahaahaahahaa ja det är ju bara en massa fika hela tiden när perzzon är med!
jag gillar inte att köra sakta, det ska gå inspirerat snabbt :D
bara marcus som får kalla mig för spraga!!

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar